Data: 2009-12-04 12:01:33 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:14:10 +0100, Dżejm napisał(a):
Sklep mówi, że wysłał priorytetem i to wina poczty i że po iluś tam tygodniach może ewentualnie złożyć reklamację. Instrukcja postępowania na stronie Poczty Polskiej. Jak nadawca nie zareklamuje w ciągu bodaj 2 tygodni to sprawa przepada. Ty niestety nie jesteś stroną dla Poczty :) Gnęb sklep. Niech ci udowodnią że wysłali, niech zdążą z reklamacją na Poczcie. Jak Poczta zawaliła to też nie twoja sprawa, niech sklep wyśle ci jeszcze raz a swojej straty niech dochodzi w sporze z Pocztą. Postrasz Federacją Konsumentów i tam też sobie poczytaj o swoich prawach. -- Jacek |
|