Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 12:02:17
Autor: nuroslaw
Paczka mi znikła :(
Witam,

Zapewne jest tu wiele osób które kupują sprzęt rowerowy przez internet więc się Was poradzę. Co tu zrobić gdy paczka wysłana pocztą polską znika gdzieś po drodze ?
W 95% przypadków kupuję na allegro. Czasem rzeczy przychodzą pocztą, czasem kurierem. Kupowałem już tak z kilkadziesiąt razy i nigdy nie miałem problemów. Może dlatego, że zawsze wybieram osoby z dużą liczbą pozytywów.
Tym razem kupiłem w jednym z polskich rowerowych sklepów internetowych, co mi się zdarza rzadko. Zapłaciłem z góry około 200zł. Nie jest to jakaś wielka suma, ale trochę szkoda. Paczka nigdy nie dotarła. Sklep mówi, że wysłał priorytetem i to wina poczty i że po iluś tam tygodniach może ewentualnie złożyć reklamację. Na mojej poczcie paczki nigdy nie było. Wygląda na to, że wszyscy umywają ręce a ja będę do tyłu o tą kasę :(.
Co byście zrobili w takiej sytuacji ?

byśmy zgłaszali do sprzedawcy że nie dostarczył paczki. Niech sprzedawca dochodzi swego na poczcie, albo niech zwraca kasę.  Można wysłać zwykłym listem (nie priorytet, nei polecony) za potwierdzeniem odbioru. Wtedy ma pewność że adresat odebrał.

--

Paczka mi znikła :(