Paczka z Czech?

Data: 2016-02-11 10:30:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Paczka z Czech?
Znalazłem co¶ w czeskim sklepie rowerowym, towar za 470 koron + sklep chce dodatkowo aż 400 koron za wysyłkę do Polski (wg cennika poczty czeskiej powinno być około 220 koron).
Macie pomysł, jak taniej sprowadzić?
Zamówić w Polsce kuriera z odbiorem spod czeskiego adresu sklepu?

Data: 2016-02-11 03:27:23
Autor: tadeklodz
Paczka z Czech?
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 10:30:32 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
[...]

zapomnij o polskich firmach kurierskich / zdziercy straszni/ Zapytałem w DHL o koszt wysyłki roweru do Niemiec odpowiedĽ ok. 1200 zł ale z Niemiec do Polski koszt ok 100 euro. Poczta Polska chce ok 400 zł ale ma ograniczenia gabarytowe i wagowe do 20 kg. W DHL nie pytałem bo jak usłyszałem cene to się załamałem.

Data: 2016-02-11 06:03:42
Autor: Kris
Paczka z Czech?
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 12:27:26 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:
Zapytałem w DHL o koszt wysyłki roweru do Niemiec odpowiedĽ ok. 1200 zł

Sprawdż na sendit.pl
Bezpo¶rednio w firmach kurierskich jest sporo drożej zawsze jak jeste¶ klientem "z ulicy"

Data: 2016-02-11 20:20:38
Autor: 2late
Paczka z Czech?
On 11/02/2016 02:03, Kris wrote:
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 12:27:26 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:
Zapytałem w DHL o koszt wysyłki roweru do Niemiec odpowiedź ok. 1200 zł

SprawdĹĽ na sendit.pl
Bezpośrednio w firmach kurierskich jest sporo drożej zawsze jak jesteś klientem "z ulicy"

Dokladnie.
Co prawda miedzy innymi krajami ale uzywalem www.teahousetransport.com a to
chyba czeska firma.
Jesli nie to, to podobne fimy maja kontrakty DHLami itp...

Data: 2016-02-13 21:16:24
Autor: J.F.
Paczka z Czech?
Dnia Thu, 11 Feb 2016 03:27:23 -0800 (PST), tadeklodz@poczta.onet.pl
[...]

Tak dla pamieci - w przypadku wysylki do Niemiec spytac w DPD.
Jest taniej ... ale nadal sporo. No i zwykla paczka, nie rower.

J.

Data: 2016-02-14 09:01:13
Autor: ±ćęłń󶼿
Paczka z Czech?
Jesli chodzi o zakupy u Niemców, to s± polskie firmy kurierskie maj±ce adres niemiecki po tamtej stronie Odry, paczka idzie do nich, przewoż± przez most i wysyłaj± już w Polsce, kilka razy korzystałem z takiej firmy dla zakupów w Niemczech (przy czym raz kuchnia z płyt± ceramiczn± i piekarnikiem zginęła  (!!!), na szczę¶cie płaciłem PayPalem, jak po 10 dniach bezowocnych reklamacji i jałowej korespondencji z Helmutami wszystkich szczebli zawiadomiłem PayPal "goods not delivered", to nagle po 10 minutach wszyscy Niemcy stanęli na baczno¶ć i reklamację uznali).

-- -- -

Data: 2016-02-14 01:16:35
Autor: Ignac
Paczka z Czech?
W dniu niedziela, 14 lutego 2016 09:14:27 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:

"goods not delivered", to nagle po 10 minutach wszyscy Niemcy stanęli na baczno¶ć i reklamację uznali.

Domy¶lam się, że tradycyjny ichniejszy salut też był.
To je Panie wiborne.
Natomiast w pewnej sieci sklepów pojawiło się co¶ takiego:
....wideo-zabawa - "Co Kaufland i Polska maj± ze sob± wspólnego?"
Odpowiedziałem - Bitwę po Grunwaldem 1410 r.
I czekam na rozstrzygnięcie konkursu!

Data: 2016-02-11 03:42:25
Autor: rmikke
Paczka z Czech?
[...]

Namówić kolegów na wpólny zakup i podzielić się kosztem transportu?

Data: 2016-02-11 19:02:15
Autor: ±ćęłń󶼿
Paczka z Czech?
Maj± jedn± ostatni± sztukę.

-- -- -
Namówić kolegów na wpólny zakup i podzielić się kosztem transportu?

Data: 2016-02-12 01:21:16
Autor: rmikke
Paczka z Czech?
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 19:02:17 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Maj± jedn± ostatni± sztukę.

Przecież nie musz± wszyscy kupować tego samego...

Data: 2016-02-12 15:55:16
Autor: Jacek
Paczka z Czech?
W dniu 2016-02-11 o 10:30,  ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

400 koron, to jakie¶ 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę zagraniczn±. Niedawno szukałem kuriera z Polski do Niemiec (z ubezpieczeniem warto¶ci na 5000 zł) i rozpięto¶ć cen była od 350 zł do ponad 5000.
Jakby mi kto¶ dał 5000 zł do ręki, to natychmiast wsiadam w auto i jadę, choćby i pod francusk± granicę. ZObacz ten sendit - u mnie się sprawdził.
Jacek

Data: 2016-02-12 18:34:09
Autor: qrt
Paczka z Czech?

400 koron, to jakie¶ 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę zagraniczn±.

Paczki z chin bywaj± bardzo tanie :)

Data: 2016-02-13 01:10:03
Autor: Ignac
Paczka z Czech?
W dniu pi±tek, 12 lutego 2016 18:34:12 UTC+1 użytkownik qrt napisał:
> 400 koron, to jakie¶ 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę > zagraniczn±. Paczki z chin bywaj± bardzo tanie

A wydawało się, że problemu nie można rozwi±zać!

Data: 2016-02-15 15:46:30
Autor: Pszemol
Paczka z Czech?
"qrt" <jaki@znowu.mail> wrote in message news:n9l52i$upi$1node2.news.atman.pl...

400 koron, to jakie¶ 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę
zagraniczn±.

Paczki z chin bywaj± bardzo tanie :)

Bo Poczta Chinska ma specjalne umowy z innymi pocztami.
I przesyłki maj± nierówne ceny w obie strony.
Jak kiedy¶ będziesz próbował odesłać towar do Chin to się przekonasz.

Data: 2016-02-16 14:25:26
Autor: qrt
Paczka z Czech?
Dnia Mon, 15 Feb 2016 15:46:30 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

ależ ja sobie zdaje sprawę. :)
Skoro sa w stanie wysłać z drugiego końca swiata jakie¶ pierdoły warte
kilka złotych za free to nie może byc inaczej.

Data: 2016-02-13 19:26:50
Autor: ±ćęłń󶼿
Paczka z Czech?
Dla porównania z Polski paczka do 2 kg wychodzi ok. 38 złotych (furgonetka.pl, z tego serwisu korzystałem do Niemiec i z odbiorem ode mnie przez kuriera GLS było ok. 40% taniej niż gdybym nadał bezpo¶rednio w punkcie GLS).
No i jak pisałem czeska poczta ok. 220 koron.

-- -- -

Data: 2016-02-13 07:33:56
Autor: MadMan
Paczka z Czech?
Dnia Thu, 11 Feb 2016 10:30:31 +0100,  ąćęłńóśźż napisaĹ‚(a):

Znalazłem coś w czeskim sklepie rowerowym, towar za 470 koron + sklep chce dodatkowo aż 400 koron za wysyłkę do Polski (wg cennika poczty czeskiej powinno być około 220 koron).
Macie pomysł, jak taniej sprowadzić?

A daleko w Czechach to jest? Bo jak jakaĹ› Ostrava czy Cieszyn to moĹĽe
ktoĹ› podjedzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-02-15 15:47:43
Autor: Pszemol
Paczka z Czech?
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:x9g732kp74kf.dlgrower.power.pl...
[...]

???
Napisali Ci, że 400 koron to 60zł.
Jak sobie wyobrażasz pojechać tam do Ostravy za mniej niż 60zł?

Data: 2016-02-16 10:42:38
Autor: ąćęłńóśźż
Paczka z Czech?
Problem w tym, ze jeden sklep odpisał, że w ogóle do Polski nie wysyła, a z drugim korespondencja się urwała.
Szukam kogoś, kto ma adres w Czechach (uczy sie / pracuje - żeby na ten czeski adres sklep wysłał korby) i od czasu do czasu wraca do Polski, skąd mógłby mi wysłać zwykłą paczkę.

-- -- -

Data: 2016-02-16 20:04:25
Autor: Ghost
Paczka z Czech?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n9tgsq$8a7$1@dont-email.me...

[...]

Na rowerze, ćwoku.

Data: 2016-02-16 17:35:45
Autor: Pszemol
Paczka z Czech?
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:56c372c4$0$662$65785112news.neostrada.pl...
???
Napisali Ci, że 400 koron to 60zł.
Jak sobie wyobrażasz pojechać tam do Ostravy za mniej niż 60zł?

Na rowerze, ćwoku.

Często robisz takie odzywki do wielu ludzi...
Ciekaw jestem jak wygląda Twój nos - musisz mieć złamany kilka razy.

Data: 2016-02-17 08:19:10
Autor: twistedme
Paczka z Czech?
W dniu 2016-02-17 o 00:35, Pszemol pisze:
[...]

MoĹĽe to przyzwyczajenie z pl.pregierz, tam to norma.

Data: 2016-02-17 16:55:55
Autor: MadMan
Paczka z Czech?
Dnia Mon, 15 Feb 2016 15:47:43 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Normalnie, mam bardzo blisko do Ostravy :)
Nawet na rowerze nie jest problemem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-02-18 17:28:50
Autor: ąćęłńóśźż
Paczka z Czech?
Sklep jest w Opavie:
www.google.com/maps/search/Opava+74601

-- -- -

Data: 2016-02-19 18:11:32
Autor: MadMan
Paczka z Czech?
Dnia Thu, 18 Feb 2016 17:28:50 +0100,  ąćęłńóśźż napisaĹ‚(a):

Sklep jest w Opavie:
www.google.com/maps/search/Opava+74601

To juĹĽ nieco dalej... A pilne to jest? I jak duĹĽe? :)
(ew. priv, mejl w stopce)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-02-19 19:55:02
Autor: ąćęłńóśźż
Paczka z Czech?
Dzięki, wyślą mi kurierem, jakoś udało mi się ze sklepem w Opavie dogadać (w innych nieco tańszych sklepach się nie udało).
To są korby z napędem przednim, dość nieporadne do wożenia (do mojego miejskiego plecaka takie pudło z korbami nie wchodzi, więc ostatnio wiozłem w reklamówce na kierownicy).

-- -- -
To juĹĽ nieco dalej.

Data: 2016-02-16 20:03:07
Autor: Ghost
Paczka z Czech?

Użytkownik " ±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n9hkbm$rtf$1@node1.news.atman.pl...

Znalazłem co¶ w czeskim sklepie rowerowym, towar za 470 koron + sklep chce dodatkowo aż 400 koron za wysyłkę do Polski (wg cennika poczty czeskiej powinno być około 220 koron).

A cennik zawiera koszt pakowania u sprzedawcy?

Paczka z Czech?