Paczka z Czech?

Data: 2016-02-12 15:55:16
Autor: Jacek
Paczka z Czech?
W dniu 2016-02-11 o 10:30,  ąćęłńóśźż pisze:
Znalazłem coś w czeskim sklepie rowerowym, towar za 470 koron + sklep chce dodatkowo aż 400 koron za wysyłkę do Polski (wg cennika poczty czeskiej powinno być około 220 koron).
Macie pomysł, jak taniej sprowadzić?
Zamówić w Polsce kuriera z odbiorem spod czeskiego adresu sklepu?

400 koron, to jakieś 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę zagraniczną. Niedawno szukałem kuriera z Polski do Niemiec (z ubezpieczeniem wartości na 5000 zł) i rozpiętość cen była od 350 zł do ponad 5000.
Jakby mi ktoś dał 5000 zł do ręki, to natychmiast wsiadam w auto i jadę, choćby i pod francuską granicę. ZObacz ten sendit - u mnie się sprawdził.
Jacek

Data: 2016-02-12 18:34:09
Autor: qrt
Paczka z Czech?

400 koron, to jakieś 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę zagraniczną.

Paczki z chin bywają bardzo tanie :)

Data: 2016-02-13 01:10:03
Autor: Ignac
Paczka z Czech?
W dniu piątek, 12 lutego 2016 18:34:12 UTC+1 użytkownik qrt napisał:
> 400 koron, to jakieś 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę > zagraniczną. Paczki z chin bywają bardzo tanie

A wydawało się, że problemu nie można rozwiązać!

Data: 2016-02-15 15:46:30
Autor: Pszemol
Paczka z Czech?
"qrt" <jaki@znowu.mail> wrote in message news:n9l52i$upi$1node2.news.atman.pl...

400 koron, to jakieś 60 zł. Uważam, że niedużo, jak na przesyłkę
zagraniczną.

Paczki z chin bywają bardzo tanie :)

Bo Poczta Chinska ma specjalne umowy z innymi pocztami.
I przesyłki mają nierówne ceny w obie strony.
Jak kiedyś będziesz próbował odesłać towar do Chin to się przekonasz.

Data: 2016-02-16 14:25:26
Autor: qrt
Paczka z Czech?
Dnia Mon, 15 Feb 2016 15:46:30 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

ależ ja sobie zdaje sprawę. :)
Skoro sa w stanie wysłać z drugiego końca swiata jakieś pierdoły warte
kilka złotych za free to nie może byc inaczej.

Data: 2016-02-13 19:26:50
Autor: ąćęłńóśźż
Paczka z Czech?
Dla porównania z Polski paczka do 2 kg wychodzi ok. 38 złotych (furgonetka.pl, z tego serwisu korzystałem do Niemiec i z odbiorem ode mnie przez kuriera GLS było ok. 40% taniej niż gdybym nadał bezpośrednio w punkcie GLS).
No i jak pisałem czeska poczta ok. 220 koron.

-- -- -