Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród się odwdzięczył za podobne traktowanie.

Data: 2019-05-27 14:59:46
Autor: Lord Donald
Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród się odwdzięczył za podobne traktowanie.
https://www.facebook.com/ZdelegalizowacPO/photos/a.487620848058824/1277717445715823/?type=3&theater

Tych to zatopił kataklizm i to nieźle. Może jakaś zapomoga czy coś? No w sumie to nie mogli się ubezpieczyć. Dowiązać cegłę niech toną szybciej.

Data: 2019-05-27 06:05:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 14:59:48 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
https://www.facebook.com/ZdelegalizowacPO/photos/a.487620848058824/1277717445715823/?type=3&theater

Znowu jakiś troll fanpage? To ile za pościk dostajesz?

--
Bruno

Data: 2019-05-27 15:21:13
Autor: Lord Donald
[...]

Wiesz srajdaczku. Po tej porażce to raczej ci fryc także nie zapłaci. Więc obaj zaczniemy pisać za free. Tylko ty srajdaczku jako szwabska dziwka, frajer z miłości do fryca. A ja widzisz srajdaczku w sumie to mi PiS płaci, w pewnym, sensie pośrednio coś z tego mam jak w kraju coraz lepiej. Żyje mi się lepiej, moi bliscy maja lepiej, moje dzieci jak tak będą rządzić dalej mają przyszłość, nie będą musieli jak za POsrańców jechać do fryca w niewolę jak ty na budowę, szparagi, itp... Jasne że nie chwalę dobrobytu w naszym kraju za darmo, bo na tym korzystam. Pytanie jest do ciebie, jaka trzeba być podłą gnidą i nienawidzić naszego kraju, aby chwalić ten POsrany folksdojczki rząd od fryca, który tak zniszczył nasz kraj. Jak się można cieszyć z tego, że 25 lat tyle zmarnowali w naszym kraju. Kto wie gdzie byśmy byli jakby Tusk z Bolkami i resztą UB-eków nie obalił rządu Olszewskiego, i tacy jak PiS rządzili by już prawie 30 lat. Patrząc co zrobili jedynie w 4 lata, i to wyciągając kraj z całkowitej zapaści gospodarczej jaką zastali po PO, to jakby rządzili już 30 lat byli byśmy pierwszą najbogatszą gospodarką świata.

Data: 2019-05-27 06:29:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 15:21:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Znowu jakiś troll fanpage? To ile za pościk dostajesz?
> [Ciach bełkocik]
Czyli płacą. W złotówkach czy w rubelkach?

--
Bruno

Data: 2019-05-27 15:38:13
Autor: Lord Donald
[...]

No widzisz srajdaczku. Jak na razie zarabiamy tu w kraju w złotówkach i coraz bardziej jesteśmy dumni z naszego kraju. PiS przekupuje nas Polaków w złotówkach,, budując naszą gospodarkę, i sprawiając że żyje nam się coraz lepiej. Wiem, że ty wolisz zarabiać za plucie w na nasz kraj w euro. Ale jak na razie u nas euro nie będzie. A kto wie, rozwijamy się tak szybko, że to może fryc będzie wolał nasze złotówki, niż twoje ukochane euro za które tak chętnie sprzedajesz i plujesz na nasz kraj ze swoimi POsrańcami. Wiem, że trudno ci to zrozumieć, ale właśnie my jak nas nazywasz Polaczki wolimy nasze złotówki i cieszymy się przy tym z naszego kraju, w odróżnieniu od ciebie szwabskiej dziwki, która sprzedaje nasz kraj za kilka centów podobnie jak twoi umiłowani POsrańcy.

Data: 2019-05-27 19:53:23
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

stawiam że w rubelkach
ale nie jemu tylko jego mocodawcom
lordzik to debil, takich wystarczy nakręcić i się nadstawiają za free :DDDDDDD

prawda lordziku dildo? :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-27 20:04:20
Autor: Pajdak
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Ilu z listy ucieczkowej PiS ma szanse prysnąć do Brukseli?

No i co z tymi z PiS którym się nie udało?

Pustak do szyi i do mierzei wiślanej ty gnido?

Komu z tej listy zakwalifikowałes do "zatopienia"?

No co sukinsynu - oni zostają. Winni spieprzyli do PE.

Razem 117 chetnych do brania z obrzydzniem waluty euro.

Ilu ucieklo - nie wiecej niż 30.

Co z pozostałymi 87-mioma kanalio? Pustak czy cegła do szyi?

--
Pajdak

Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród się odwdzięczył za podobne traktowanie.