Pad SSD

Data: 2014-10-03 09:15:05
Autor: Borneq
Pad SSD
13 września zainstalowałem system na SSD, wczoraj, 2 października zaczęły pojawiać się najpierw dziwne objawy.
W Chrome długo trwało "oczekiwanie na pamięć podręczną", potem pojawiał się błękitny ekran.
Podobno "trzeba w BIOS przełączyć ustawienia SATA na AHCI jeżeli używa się dysku SSD jako głównego", nie sprawdzałem

Data: 2014-10-03 11:02:07
Autor: platformowe głupki
Pad SSD
a jaki?
in my opinion żadnego ustawienia w biosie nie trzeba przestawiać, chyba, że się instaluje Windows 98...

Data: 2014-10-04 08:22:18
Autor: G Nowak
Pad SSD
On 03/10/2014 10:02, platformowe głupki wrote:

in my opinion żadnego ustawienia w biosie nie trzeba przestawiać, chyba,
że się instaluje Windows 98...

"Co za debil", pomyslalem zanim jeszcze zdazylem sobie uswiadomic, ze ostatnim razem nie uaktualnilem killfile'a. Poprawione.

--
Pozdr

Data: 2014-10-04 20:17:00
Autor: Przemek
Pad SSD [OT]
"Co za debil", pomyslalem zanim jeszcze zdazylem sobie uswiadomic, ze
ostatnim razem nie uaktualnilem killfile'a. Poprawione.

Przypomniałe¶ mi o KF w Hamsterze... I życie stało się piękne ;)
Przem

Data: 2014-10-04 20:39:37
Autor: Santana
Pad SSD

Użytkownik "G Nowak"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m0o778$ecv$1@speranza.aioe.org...

[...]

Kole¶ zmienia nick'i jak dziki ;) Co ciekawe jego debilizm się pogłębia. Nawet trollować już nie potrafi.
P.S. Można by zrobić spis nick'ów tego idioty :)

Data: 2014-10-03 11:41:46
Autor: 666
Pad SSD
Najlepiej, aby sterownik był AHCI, ale zmian w BIOS trzeba dokonać jeszcze przed instalacją systemu, bo po instalacji to może się system bezpowrotnie wywalić.

Czy producent Twojego SSD oferuje program diagnostyczny?

-- -- -
Podobno "trzeba w BIOS przełączyć ustawienia SATA na AHCI jeżeli używa się dysku SSD jako głównego", nie sprawdzałem

Data: 2014-10-04 10:16:09
Autor: Borneq
Pad SSD
W dniu 2014-10-03 o 11:41,  666 pisze:
Najlepiej, aby sterownik był AHCI, ale zmian w BIOS trzeba dokonać
jeszcze przed instalacjÄ… systemu, bo po instalacji to moĹĽe siÄ™ system
bezpowrotnie wywalić.

Czy producent Twojego SSD oferuje program diagnostyczny?

NA razie oddaję dysk do reklamacji, potem jak bęę stawiał system to przestawię na AHCI, chociaź teraz nie wiem w którym miejscu się to przestawia w Biosie

Data: 2014-10-04 12:19:09
Autor: 666
Pad SSD
Opcja w BIOS "Native SATA" lub podobnie.
Jeśli instalujesz XP to musisz mieć zewnętrzny napęd dyskietek (do Fn6), lub spreparowaną płytkę instalacyjną.

-- -- -