Pad sieci

Data: 2010-04-10 11:28:46
Autor: Pawel
Pad sieci
ALEX dnia sobota 10 kwiecień 2010 11:26 w wiadomości <hppg7q$nmt$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :
Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci,
to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O
dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

Mi w Szczecinie, chociaż w sumie na przedmieściach, działa tylko Play. Służbowy orange leży, jakaś stara heyah też, plus tylko 2G, a play 2 i 3g bez problemów.
Tylko sms się opóźnia tak z 10s.

Paweł Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Pad sieci