Pad sieci

Data: 2010-04-10 13:01:14
Autor: qwerty
Pad sieci
Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hppg7q$nmt$1@inews.gazeta.pl...
Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci, to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

play działa bez najmniejszych problemów (Podlasie).

Data: 2010-04-10 13:28:01
Autor: Grzexs
Pad sieci
[...]

Potwierdzam. Biała Podlaska (tylko w połowie na Podlasiu, druga połowa na Polesiu) - Play działa bez problemów.

--
Grzexs

Pad sieci