Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Pad systemu SMSowego Orange

Pad systemu SMSowego Orange

Data: 2009-11-26 00:19:31
Autor: Szymon
Pad systemu SMSowego Orange
Witam,
jedna osoba zgłaszała już tutaj, że nie działa system przelew SMS. Nie działają też inne usługi - typu doładowanie konta za pomocą SMSów na bonusowe numery (np. 600). W moim przypadku do tego doszła fajna rozmowa z konsultantką i stąd mam pytanie, bo ona nie wiedziała. Ale po kolei:

- dziś mojemu dziecku mijał termin ważności środków, więc o 19:12 wysłałem SMS na numer 600. Fajnie się składało, bo żona jutro wyjeżdża, będą mogli sobie pogadać. SMS o weryfikacji przyszedł, minęła północ, cisza, wyzerowało konto.
- zleciłem zatem przelew SMS z mojego konta, nie może być tak, że młody jutro wraca sam ze szkoły przez całe miasto i nie będzie mógł zadzwonić. Pierwszy przelew SMS na 3 zł - od razu info,  że za mało. Kolejny za 5 zł i... zero odzewu.
- dzwonię na infolinię, informacja z automatu o padzie systemu, rozwiązanie problemu rano
- rozmowa z konsultantką, pad systemu, nic się nie da zrobić. Proszę o odblokowanie tych środków co były na koncie, przecież widzi, ze doładowanie było zrobione. Widzi, ale nie da się. Proszę, żeby wbiła na konto 2 zł, przecież dzwonię na mój koszt, zasadnie, a na jednym telefonie na pewno się nie skończy. Nie da się, system padł, ona nie wie czy ta reklamacja jest zasadna (?!). Problem rozwiążą jutro po południu.
- trochę mnie to piekliło, bo muszę doładować raz jeszcze, ale jeszcze z głupiej przekory pytam się jak to możliwe, że ona nie może tego zrobić a robiono mi tak parę razy wcześniej (konsultant mógł kiwnąć palcem i przelać 2 zł). W sumie doszło do gwałtowniejszej wymiany zdań, ale bez krzyczenia broń boże, po prostu przerywałem jej jak mówiła nie na temat lub powtarzała rzeczy o jakich już raz mówiła. W zasadzie trwało to trochę, potem ona mi przerywała jak powtarzałem że chciałbym wiedzieć jaki regulamin pozwala im nie doładować konta przez 24h od momentu jak za to zapłacę. i tu mam prawie trollowe pytanie, otóż
Odsyłała mnie do regulaminu promocji Happy Day (nr 600), gdzie jest napisane, że usługa jest włączona w czasie do 24h. Usługa - rozumiem, że promocja. Nie ma słowa o możliwości zwłoki w doładowaniu konta o 24h. Prosiłem ją o wskazanie regulaminu, z którego wynika, że mogą odwlec doładowanie o 24h. Odsyłała mnie na www.
Ktoś mnie odeśle do właściwego regulaminu? Moim zdaniem jak coś kupuję i nie jestem umówiony inaczej, to z prawa w ogóle wynika, że z zapłatą następuje wydanie rzeczy/usługi. Tu też myślałem, że jak mija mi dziś ważność konta, to doładowanie będzie dziś. Zabezpieczyli się gdzieś przed taką sytuacją?

W sumie zagotowałem się tym, iż moje niedogodności wynikłe z ich winy są nie do ruszenia w banalny ludzki sposób. Po prostu nie da się nic. Wziąłem i wykręciłem *500 i tym samym kodem doładowałem konto,zadziałało, kasa wróciła, stawki zmienili. Czyli nie tak wszystko im padło. Pozdrawiam
Szymon

--


Data: 2009-11-27 10:23:31
Autor: Maciej Muran
Pad systemu SMSowego Orange
Użytkownik "Szymon" <szymon2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

nie może być tak, że młody jutro
wraca sam ze szkoły przez całe miasto i nie będzie mógł zadzwonić.

- rozmowa z konsultantką, pad systemu, nic się nie da zrobić.

- trochę mnie to piekliło,

W sumie zagotowałem się tym,

Wybacz, że powyjmowałem z kontekstu ale to po to, aby ci uzmysłowić pewne rzeczy.
Chodzi o to, że gdy chodziłeś do szkoły, to przecież nie miałeś telefonu przy sobie. Znam przypadki, gdy uczniowie dojeżdżali do szkoły codziennie ze Skierniewic do Warszawy. Pociągiem. To było co prawda w technikum ale tym gorzej dla ciebie.
Jeśli już koniecznie musisz wyposażać dziecko w telefon, to zrób to dobrze - abo, inny op. Ale IMHO lepiej jest uczyć potomstwo radzenia sobie w trudnej sytuacji bez telefonu.
Albo dać mu kolejny aparat. Wybór należy do Ciebie.
Awarie były, są i będą. A taka awaria to naprawdę pikuś, tym bardziej, że są operatorzy, którzy oferują znacznie dłuższe okresy ważności na połączenia wychodzące.

Pozdrawiam,
Maciek.

Data: 2009-11-28 18:05:48
Autor: Szymon
Pad systemu SMSowego Orange
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> napisał(a):
Wybacz, że powyjmowałem z kontekstu ale to po to, aby ci uzmysłowić pewne rzeczy.

Ale ja nie pytałem po to, żeby mi ktoś uzmysławiał "pewne rzeczy". Równie dobrze mógł być to telefon kochanki a jutro żona wyjeżdża i byś mi uzmysławiał, że wierność małżeńska już w bibli była w cenie? Owszem, użyłem tego jako przykładu "ważności" problemu, ale mimo tego jak zdechło coś w Orange, skoro mi zależało, żeby młody miał sprawny telefon - to zadbałem o to.  I tyle. Że musiałem to zrobić przy totalnej niemocy konsultantki Orange w obliczu zupełnie pierdołowatego problemu sieci Orange - to sobie tu spisałem - bo to jest grupa od gsm a nie od moralizowania o tym co maja umieć dzieci a co nie. I też nie o tym, czego ludziom w życiu brakuje, że muszą dowartościowywać się pisząc takie posty jak twój, więc dalszych komentarzy sobie daruję.

A uwagi o sieci są może i na miejscu, ale baaaardzo ogólne. I nie o to zresztą pytałem, bo sam wiem.

Pozdrawiam
Szymon

--


Data: 2009-11-28 19:23:47
Autor: Maciej Muran
Pad systemu SMSowego Orange
Użytkownik "Szymon" <szymon2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Ale ja nie pytałem po to, żeby mi ktoś uzmysławiał "pewne rzeczy".

OK. Masz rację. Nie powinienem się wtrącać, tylko odpowiedzieć na pytanie.
Zatem, pytanie brzmiało: "Ktoś mnie odeśle do właściwego regulaminu?"

Moja odpowiedź brzmi: być może.
Mam nadzieję, że pomogłem.

więc dalszych komentarzy sobie daruję.

Tak, daruj sobie dalszych komentarzy. Ale obiecaj też, że nie będzie to do najbliższej awarii lecz już na zawsze. Pa!

Maciek.

Data: 2009-11-29 01:04:16
Autor: Szymon
Pad systemu SMSowego Orange
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> napisał(a): 
Moja odpowiedź brzmi: być może.
Mam nadzieję, że pomogłem.

Niestety nie. I dziwne, że masz nadzieję.

Tak, daruj sobie dalszych komentarzy. Ale obiecaj też, że nie będzie to do najbliższej awarii lecz już na zawsze. Pa!

a niby czemu mam ci cokolwiek takiego obiecywać??? Jak coś mnie znowu spotka podobnego ze strony Orange - to tu napiszę. Jak coś ci się w tym nie podoba, to po prostu odpuść sobie odpisywanie na moje posty i luz.

Pozdrawiam
Szymon

--


Data: 2009-11-29 22:16:32
Autor: Chris
Pad systemu SMSowego Orange
Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:19:31 +0000 (UTC), Szymon napisał(a):

jedna osoba zgłaszała już tutaj, że nie działa system przelew SMS. Nie działają też inne usługi - typu doładowanie konta za pomocą SMSów na bonusowe numery (np. 600).

Czy awaria wciąż trwa jeszcze, czy już Orange się z nią uporało?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-29 22:45:22
Autor: Szymo
Pad systemu SMSowego Orange
Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):
Czy awaria wciąż trwa jeszcze, czy już Orange się z nią uporało?

Przelew SMS doszedł następnego dnia, tyle wiem...
Pozdrawiam
Szymon --


Pad systemu SMSowego Orange

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona