Data: 2009-11-27 10:23:31 | |
Autor: Maciej Muran | |
Pad systemu SMSowego Orange | |
Użytkownik "Szymon" <szymon2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał
nie może być tak, że młody jutro - rozmowa z konsultantką, pad systemu, nic się nie da zrobić. - trochę mnie to piekliło, W sumie zagotowałem się tym, Wybacz, że powyjmowałem z kontekstu ale to po to, aby ci uzmysłowić pewne rzeczy. Chodzi o to, że gdy chodziłeś do szkoły, to przecież nie miałeś telefonu przy sobie. Znam przypadki, gdy uczniowie dojeżdżali do szkoły codziennie ze Skierniewic do Warszawy. Pociągiem. To było co prawda w technikum ale tym gorzej dla ciebie. Jeśli już koniecznie musisz wyposażać dziecko w telefon, to zrób to dobrze - abo, inny op. Ale IMHO lepiej jest uczyć potomstwo radzenia sobie w trudnej sytuacji bez telefonu. Albo dać mu kolejny aparat. Wybór należy do Ciebie. Awarie były, są i będą. A taka awaria to naprawdę pikuś, tym bardziej, że są operatorzy, którzy oferują znacznie dłuższe okresy ważności na połączenia wychodzące. Pozdrawiam, Maciek. |
|
Data: 2009-11-28 18:05:48 | |
Autor: Szymon | |
Pad systemu SMSowego Orange | |
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> napisał(a):
Wybacz, że powyjmowałem z kontekstu ale to po to, aby ci uzmysłowić pewne rzeczy. Ale ja nie pytałem po to, żeby mi ktoś uzmysławiał "pewne rzeczy". Równie dobrze mógł być to telefon kochanki a jutro żona wyjeżdża i byś mi uzmysławiał, że wierność małżeńska już w bibli była w cenie? Owszem, użyłem tego jako przykładu "ważności" problemu, ale mimo tego jak zdechło coś w Orange, skoro mi zależało, żeby młody miał sprawny telefon - to zadbałem o to. I tyle. Że musiałem to zrobić przy totalnej niemocy konsultantki Orange w obliczu zupełnie pierdołowatego problemu sieci Orange - to sobie tu spisałem - bo to jest grupa od gsm a nie od moralizowania o tym co maja umieć dzieci a co nie. I też nie o tym, czego ludziom w życiu brakuje, że muszą dowartościowywać się pisząc takie posty jak twój, więc dalszych komentarzy sobie daruję. A uwagi o sieci są może i na miejscu, ale baaaardzo ogólne. I nie o to zresztą pytałem, bo sam wiem. Pozdrawiam Szymon -- |
|
Data: 2009-11-28 19:23:47 | |
Autor: Maciej Muran | |
Pad systemu SMSowego Orange | |
Użytkownik "Szymon" <szymon2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał
Ale ja nie pytałem po to, żeby mi ktoś uzmysławiał "pewne rzeczy". OK. Masz rację. Nie powinienem się wtrącać, tylko odpowiedzieć na pytanie. Zatem, pytanie brzmiało: "Ktoś mnie odeśle do właściwego regulaminu?" Moja odpowiedź brzmi: być może. Mam nadzieję, że pomogłem. więc dalszych komentarzy sobie daruję. Tak, daruj sobie dalszych komentarzy. Ale obiecaj też, że nie będzie to do najbliższej awarii lecz już na zawsze. Pa! Maciek. |
|
Data: 2009-11-29 01:04:16 | |
Autor: Szymon | |
Pad systemu SMSowego Orange | |
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> napisał(a):
Moja odpowiedź brzmi: być może. Niestety nie. I dziwne, że masz nadzieję. Tak, daruj sobie dalszych komentarzy. Ale obiecaj też, że nie będzie to do najbliższej awarii lecz już na zawsze. Pa! a niby czemu mam ci cokolwiek takiego obiecywać??? Jak coś mnie znowu spotka podobnego ze strony Orange - to tu napiszę. Jak coś ci się w tym nie podoba, to po prostu odpuść sobie odpisywanie na moje posty i luz. Pozdrawiam Szymon -- |
|