Pad tablicy partycji - ratunku :-((

Data: 2010-01-20 19:47:46
Autor: Tomasz Konojacki
Pad tablicy partycji - ratunku :-((
W dniu 2010-01-20 18:52, yarroll pisze:
Witam!
W kompie padł system (jak początkowo myślałem).
Chciałem uratować dane i przełożyłem dysk do innego kompa.
Inny komp rozpoznaje dysk ale jako "niesformatowany" :-((
System, WinXP.
Teoria jest taka że padła tablica partycji.
Jednak podobno są programy którymi ewentualnie można odzyskać dane.
Ratunku! Na dysku mam 80 GB, w tym ze 3 lata zdjęć których nie
zbekapowałem na DVD. Myślałem - kretyn ze mnie - że nic się im nie
stanie na dysku.

Pozdrawiam - Yarroll

Jak to wygląda w (dowolnym) menadżerze partycji?

Pad tablicy partycji - ratunku :-((