Pad艂 mi akumulator ...

Data: 2012-01-30 15:21:15
Autor: Myjk
Pad艂 mi akumulator ...
Mon, 30 Jan 2012 14:39:28 +0100, Pawe艂 Kajak
Mechanik m贸wi, 偶eby kupi膰 co艣 lepszego (Varta Silver lub Centar Futura)

....lepszego i poleca Vart臋? :P Ja tam kupi艂em Panasonic.
P贸ki co odpalam webasto na 30-40 dwa razy dziennie i sztywno trzyma parametry.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-01-30 16:02:57
Autor: Krzysztof 45
Pad艂 mi akumulator ...
Myjk napisa艂(a):
P贸ki co odpalam webasto na 30-40 dwa razy dziennie
30-40 min rozumie zanim odpalisz silnik. A dzienne przebiegi jakie robisz?
M贸j stary 7 letni aku nie wytrzyma艂 takich rozkoszy zesz艂ej zimy.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 09:38:20
Autor: Myjk
Pad艂 mi akumulator ...
Mon, 30 Jan 2012 16:02:57 +0100, Krzysztof 45
30-40 min rozumie zanim odpalisz silnik.

Tak jest.

A dzienne przebiegi jakie robisz?

艢redio jad臋 2x 40-60 min. no i w ci膮gu dnia kr贸tkie wycieczki si臋 trafi膮.

M贸j stary 7 letni aku nie wytrzyma艂 takich rozkoszy zesz艂ej zimy.

To i tak niez艂y wynik.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-01-31 16:27:50
Autor: Krzysztof 45
Pad艂 mi akumulator ...
Myjk napisa艂(a):
艢redio jad臋 2x 40-60 min. no i w ci膮gu dnia kr贸tkie wycieczki si臋 trafi膮.
No, to podobnie jak ja.
M贸j stary 7 letni aku nie wytrzyma艂 takich rozkoszy zesz艂ej zimy.
To i tak niez艂y wynik.
Oryginalny GM, solidny by艂, a lekko nie mia艂. Po nim, rok temu kupi艂em BOSCH SILVER S5 100AH/830A i na razie (odpuka膰) zdaje egzamin rewelacyjnie, a te偶 tak 艣rednio jak ty mam jazdy w zim臋.
Zacz膮艂em odpala膰 teraz wcze艣niej webasto, ale spadku napi臋cia nie zauwa偶am. Sprawdzam czasami rano wi臋c jest do艂adowany.
--
Krzysiek

Pad艂 mi akumulator ...