Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 15 00 zł?

Data: 2017-07-07 06:58:30
Autor: Jacek G.
Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 15 00 zł?
W dniu pi±tek, 7 lipca 2017 12:58:51 UTC+2 u¿ytkownik Adam Wysocki napisa³:
Hej,

Potrzebujê roweru na dojazdy do pracy. Dystans to 6km w jedn± stronê (samo miasto),
6 km to na czymkolwiek dasz radê.
ale niestety na odcinku (na oko) kilometra idzie pod górê.
Za to w drodze powrotnej bêdziesz mia³ z górki ;) No i odpowiednie prze³o¿enie pozwala pokonaæ tak± górkê wolniej, ale raczej bez problemu.

Zale¿y mi, ¿eby nie by³o amortyzatorów
No có¿ rower górski ma s³u¿yæ do jazdy po wertepach dlatego nie robi siê praktycznie górali na sztywnym widelcu. Poza tym ramy robi siê prawie wy³±cznie z alu, które nie amortyzuje samo z siebie tak jak stal. Chyba, ¿e kupisz jaki¶ u¿ywany sprzed epoki aluminium i amorów.

Kolejna kwestia to rama. Jaki rozmiar? Mam ok. 174 cm,
Najlepiej dobraæ w sklepie - zreszt± producenci ró¿nie oznaczaj± wielko¶æ ram.
Na podanych ni¿ej stronach jest zak³adka "Jak dobraæ" ze wskazówkami doboru ramy.
Polecicie co¶?
Na szybko zajrza³em na stronê bikeatelier i znalaz³em takie 3 przyk³ady ró¿nego typu rowerów, które mo¿e by ci pasowa³y (wszystkie na kasecie 11-32):

Rower fitness, czyli taka krzy¿ówka krosa z szosowym, na sztywnym widelcu:
www.bikeatelier.pl/rowery/rowery-fitness/rower-merida-speeder-20-v-2017

Typowy góral z amorem (na miasto warto by zmieniæ opony):
www.bikeatelier.pl/rowery/rowery-gorskie-26/rower-merida-matts-6-20-v-2016

A tu cross, o dziwo bez amora:
www.bikeatelier.pl/rowery/rowery-crossowe/rower-merida-crossway-urban-20-md-2016
--
Jacek G.

Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 15 00 zł?