Padł sony Vaio nr 38z - co naprawiać

Data: 2012-06-07 21:06:16
Autor: John Smith
Padł sony Vaio nr 38z - co naprawiać
Witam GrupÄ™,
ślęczałem dzisiaj nad padniętym Vaio mojej żony. Zastanawiam się, co mogło w nim paść. Obecnie po włączeniu przyciskiem Power zaświeca się dioda zasilania i 'inicjuje' DVD, tzn. słychać charakterystyczny dźwięk. Potem cisza. Nie słychać wentylatora CPU, ekran pozostaje czarny, nie wyświetla się nic na monitorze zewnętrznym. Po naciśnięciu jakiegolwiek przycisku na klawiaturze pojawia się bardzo szybkie 'beep'.
Moje przypuszczenia wahają się pomiędzy padniętą grafiką (GeForce 8400M) a uszkodzeniem płyty głównej. Kości pamięci są sprawne (sprawdzane, 2+1 GB, nic nie było dodawane). Jak rozpoznać, co wysiadło? Ile kosztowałaby naprawa? Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-06-08 10:31:48
Autor: Doxent

Użytkownik "John Smith" <azrael33@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqqu38$8rq$1news.task.gda.pl...
[...]

pewnie laptopa czeka reballing. Koszt to od około 300zł wzwyż np. we Wrocku czy Poznaniu. Gdy trzeba wymienić chipsety na nowe może to być drożej. Samemu i tak nie naprawisz. Niektórzy praktykują piekarnik czy opalarkę ale to daje marne skutki na dłuższą metę.

Data: 2012-06-08 10:51:22
Autor: Chris
Padł sony Vaio nr 38z - co naprawiać
John Smith nabazgrał(a):

[...]

http://www.dataserwis.pl/

Tu mi pdali ceny na szybko:
300-350 za reballing + 200 za układ pewny nowy

http://www.finaltech.pl/

Obie firmy znam osobiście i mogę spokojnie polecić.

Padł sony Vaio nr 38z - co naprawiać