Padające żarówki LED

Data: 2016-06-25 00:24:31
Autor: Przesmiewca
Padające żarówki LED
Poldek <pugilares@interia.eu> napisał(a):

Kupiłem żarówki LED na zwykły gwint OSRAM i IKEA. Mają napisane 15 tys. godzin, gwarancja 3 lata (to OSRAM). Połowa przestała działać po ok. 1 roku. Niestety nie mam paragonów. Napisałem do OSRAM w Polsce, ale nie raczyli się ustosunkować. Więc ostrzegam, że warto trzymać paragony na LEDy.

Mi padlo z 80% ledow po paru latach.... mam nadzieje ,ze kupowane dzis wytrzymaja dluzej

Data: 2016-10-30 17:58:48
Autor: nospam@yahoo.com
Padające żarówki LED
W dniu 2016-06-25 o 00:24, Przesmiewca pisze:
[...]

Stosuję żarówki z LED zarówno na 220V (E14 5W 27xSMD5050) jak i na 12V
(MR16 5W 27xSMD5050) (firmy LEDOM).
Generalnie u mnie zdecydowanie szybciej i częściej padają te 12V. Być
może przyczyną są transformatory - w moim przypadku zwykłe toroidalne,
jeszcze z czasów zwykłych halogenów.

Data: 2016-11-13 10:40:13
Autor: zlotowinfo
Padające żarówki LED
[...]

aby żarówki działały długo muszą mieć
dużo otworów odprowadzających ciepło
te mocniejsze od 10W muszą mieć dodatkowo radiator
(powinno go być widać poprzez otwory odprowadzające ciepło)

Padające żarówki LED