Data: 2012-02-23 14:16:14 | |
Autor: Rafal Lukawski | |
Padł Seagate | |
On 2012-02-23 13:10, Remek wrote:
Witam Dysk zapewne 'znika' z powodu timeoutow, aczkolwiek to tylko zgadywanka. WYmiana elektroniki jest bezpieczna dla uzytkownika /bo nic mu sie raczej nie stanie/ nie masz gwarancji robiac to takimi metodami, ze cokolwiek uratujesz, a w szczegolnosci nie wiesz czy mechanika jest w 100% sprawda. Bede zlosliwy i zaproponuje odczytanie danych z backupu :)
|
|
Data: 2012-02-23 15:49:56 | |
Autor: Remek | |
Padł Seagate | |
Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:
Dysk zapewne 'znika' z powodu timeoutow, aczkolwiek to tylko zgadywanka. Czego? Możesz wyjaśnic? WYmiana elektroniki jest bezpieczna dla uzytkownika /bo nic mu sie Jakimi metodami i co mam ratować? a w szczegolnosci nie wiesz czy mechanika jest w A w jaki sposób się o tym przekonam? Bede zlosliwy i zaproponuje odczytanie danych z backupu :) Twoja złosliwość trafia kulą w płot. Backup już dawno mam zrobiony, jak tylko zaczęły się kłopoty. Życie mnie tego nauczyło. Chodzi o próbe zdiagnozowania i ewentualnego przywrócenia dysku do użytku. Wysil się bardziej i poradź coś sensownego, albo nie pisz. Remek |
|
Data: 2012-02-23 16:31:15 | |
Autor: Tom | |
Padł Seagate | |
W dniu 23-02-2012 15:49, Remek pisze:
Twoja złosliwość trafia kulą w płot. Backup już dawno mam zrobiony, jak Przy obecnych cenach dysków wydaje mi się, że nie warto ryzykować i starać się reanimować trupa. Nawet jeśli się to uda, to w takiej sytuacji istnieje zwiększone ryzyko, że dysk padnie, ale tym razem bez ostrzeżeń. Chyba, że nie trzymasz na tym dysku nic wartościowego. Ja po prostu wolałbym kupić nowy dysk i spać spokojnie. T. |
|
Data: 2012-02-23 17:02:03 | |
Autor: Rafal Lukawski | |
Padł Seagate | |
On 2012-02-23 16:31, Tom wrote:
W dniu 23-02-2012 15:49, Remek pisze: Kupi, po napisaniu 100 postów :) |
|
Data: 2012-02-23 17:22:12 | |
Autor: Remek | |
Padł Seagate | |
Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:
Kupi, po napisaniu 100 postów :) Mam kilkanaście dysków do wyboru, do koloru. Jak będę chciał kupić kolejny to zrobię to bez Twoich uwag. Lądujesz w KF. Nie mam siły czytać Twoich wypocin. Remek |
|
Data: 2012-02-23 18:00:48 | |
Autor: Rafal Lukawski | |
Padł Seagate | |
On 2012-02-23 17:22, Remek wrote:
Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał: Hej, złośnik, jeżeli jesteś w stanie pytać, bądź w stanie przyjąć odpowieć, nie zawsze taką która nie zgadza się z Twoim poglądem na sprawę. KF w wymierającej gwieździe jaką jest usenet już mało kogo interesuje. |
|
Data: 2012-02-23 16:59:52 | |
Autor: Rafal Lukawski | |
Padł Seagate | |
On 2012-02-23 15:49, Remek wrote:
Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał: Co faktyczne nawaliło. Znasz jakąś poważną firmę odzyskującą dane, która dokonuje diagnozy dysku na podstawie maila uzytkownika? Ja nie znam i nie sądze by taka istniała. Dysk biorą do siebie, diagnozują w odpowiednich warunkach.
A co chcesz ratować naprawiając dysk?
Oddaj do firmy OnTrack, w domu co najwyzej mozna przypuszczac. Owszem zdarzalo mi sie naprawiac tak stare dyski z prostym zalozeniem, iz moze sie nie udac.
Sa firmy, ktore za takie usługi biorą spore pieniadze, Ty zas oczekujesz profesjonalnej porady z granicy mechaniki, elektroniki i oprogramowania bez dostępu do schematu dysku w 2 linijkach i to za free. Nie da się napisać czegoś poważnego na podstawie domorosłej diagnozy. Próbuj wymienic elektronike (plytke, wiec to tylko czesc elektroniki), ale nie masz gwarancji, ze zadziala z resztą komponentów dysku /nawet na pececie poruszany byl dawno temu watek, iz plytki moga wspolpracowac tylko z konkretnym modelem, którego kod zapisany jest w pamieci tzw. elektroniki/. W starych dyskach (>5 lat) takich problemow nie bylo. Chcesz porady - czytaj pozostale maile i probuj. a Nuz sie uda. Nikt Ci nie zabrania bawić się sprzętem. |