Padł Tagan, warto naprawiać?

Data: 2009-09-30 21:04:54
Autor: Eryk
Padł Tagan, warto naprawiać?
Cholera, kupując go nowego kilka lat temu, myślałem, że to naprawdę dobra firma a tu zonk.

To mnie przestraszyłeś mam u siebie już od ponad 3 lat Tagana 430 W. Ostatnio dołożyłem mu 4770 i teraz boję się, że może go to dobić.
Będę musiał poszukać informacji co ile trzeba wymieniać zasilacze :)

Pzdr
Eryk

Data: 2009-09-30 21:42:13
Autor: games
Padł Tagan, warto naprawiać?
Eryk pisze:
[...]

Nie sa takie zle, ale ogolnie nie ma sie czym podniecac robione z tego samego chinskiego zlomu co najtansze OEMy.  Ale sa ladne a jak wiadomo ladna miska jesc nie daje.

Data: 2009-09-30 23:47:34
Autor: zly
Padł Tagan, warto naprawiać?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:04:54 +0200, Eryk napisał(a):

To mnie przestraszyłeś mam u siebie już od ponad 3 lat Tagana 430 W.

Mi padl tez 380 ale w okresie gwarancji. Zanioslem do miejsca gdzie kupilem
(firma z allegro, stacjonuje na woli) z krotkim opisem usterki (prosili o
to podczas rozmowy przez telefon) i bez najmniejszego zajakniecia wymienili
na nowy (z nowa gwarancja oczywiscie)
--
marcin

Padł Tagan, warto naprawiać?