Data: 2009-06-07 20:50:59 | |
Autor: kogutek | |
Padl akumulator ? A moze alternator? | |
Witam,Odkręć klemy, zdejmij i zobacz czy nie są skorodowane. Wyczyść papierem ściennym i załóż. Nic na tym nie tracisz bo jak akumulator padnięty to przy wymianie wypada wyczyścić klemy. Korozja na klemach to stosunkowo częsta usterka. I może dawać takie objawy jak u ciebie. Tam może. Daje takie objawy. Akumulator niedoładowany i rozrusznik nie chce gadać. -- |
|
Data: 2009-06-07 21:44:05 | |
Autor: Miki | |
Padl akumulator ? A moze alternator? | |
1) Wyczyścić klemy
2) Dolac wody destylowanej do każdej z cel (możesz sprawdzic tez gęstość elektrolitu jak masz czym) 3) Sprawdzić pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym silniu (wyjęty kluczyk). Podłączasz miernik szeregowo i badasz Ampery. Może coś faktycznie rozładowuje akumulator... 4) Po doladniu wody i czyszczeniu klem wyjmij akumulator i podlacz go do prostownika tak aby naladowal sie cakowicie (to moze potrwac i 20h) Rgds, Miki |
|
Data: 2009-06-07 22:02:02 | |
Autor: Karol Y | |
Padl akumulator ? A moze alternator? | |
1) Wyczyścić klemy A ja spytam. Skoro teraz niemal we wszystkich nowych autach są ekraniki / wyświetlacze mniej lub bardziej skomplikowane + przyciski do obsługi navi czy dowolnie czego tam, to dlaczego producent nie wprowadzi w menu opcji do podglądu aktualnych parametrów pracy silnika? Temperatury z czujników, aktualny pobór prądu (najwyżej więcej o jeden amperomierz). Nie musi być możliwości zmiany, co by dziecko pozostawione w aucie czegoś nie rozregulowało, ale domorosły znawca, co sie choć troche bardziej interesuje, mógłby łatwiej radzić sobie z problemami, czy to z nadchodzącą awarią w trasie. Analogowy wskaźnik temperatury tylko w górnym zakresie czy też informacja "słabe ładowanie", to dość mało precyzyjne narzędzia. -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2009-06-07 22:41:21 | |
Autor: Aster | |
Padl akumulator ? A moze alternator? | |
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0gt11$a32$1node1.news.atman.pl... dlaczego producent nie wprowadzi w menu opcji do podglądu aktualnych parametrów pracy silnika? Temperatury z czujników, aktualny pobór prądu (najwyżej więcej o jeden amperomierz). (...)domorosły znawca, co sie choć troche bardziej interesuje, mógłby łatwiej radzić sobie z problemami, czy to z nadchodzącą awarią w trasie. Drugą częścią wypowiedzi odpowiedziałeś sobie na wczesniejsze pytanie. Właśnie dlatego samochód nie jest wyposażany w mierniki, żeby z każdą usterką samochód musiał przyjechać do stacji diagnostycznej.Niestety, wszystkie urządzenia teraz stają sie "bezobsługowe" i użytkownik ma coraz mniejszy wpływ na nich działanie. Pozdrawiam Jacek |
|
Data: 2009-06-08 14:35:24 | |
Autor: Nex@pl | |
Padl akumulator ? A moze alternator? | |
A serwisy muszą kogoś okradać :)
|
|