Padl akumulator ? A moze alternator?

Data: 2009-06-07 21:47:01
Autor: Romek
Padl akumulator ? A moze alternator?
Dodam jeszcze pare zdan odnosnie tego mojego akumulatora. Otoz klemy i czopy sa czyste i czyszczone (odnosnie posta uzytkownika kogutek), odlaczylem takze testowo alarm i centralny zamek co by moze nie zarl pradu.

Ale glownym powodem dla ktorego tez byl za tym ze trup to to ze jak "podladuje sie" jak silnik chwile pochodzi , to wystarczy wlaczyc na postoju (bez wlaczania silnika) swiatla i natychmiast napiecie spadnie do okolo 10V i nawet nizej bedzie spadac, po wylaczeniu swiatel wroci do okolo 10V i tak bedzie trzymac.

Pozdrawiam i dzieki za wypowiedzi

Data: 2009-06-07 23:30:58
Autor: kogutek
[...]

To raczej oznacza że Twój akumulator przeniósł się do krainy zawsze naładowanych
akumulatorów. Należy urządzić mu pogrzeb. Najlepiej zajmą się tym w punkcie
gdzie zakupisz nowy. --

Padl akumulator ? A moze alternator?