Padł mi akumulator ...

Data: 2012-01-30 15:32:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Padł mi akumulator ...
Hello Paweł,

No i mam zgryza. Co kupić?
Musi mieć 74 Ah
Mechanik mówi, żeby kupić coś lepszego (Varta Silver lub Centar Futura)
W sklepie mówią, że Kager lub Exide są lepsze  i tańsze.
 Niby Centra daje trzy lata gwarancji, ale czytam, że realizacjia tej gwarancji to jakieś czary mary.
Podpowiedzcie coś...

Kupiłem Centrę i po pół roku zaczeły się problemy. Często zamiast
gdzieś jechać, to musiałem rozwijać kabel i ładować badziewie. Zdechła
całkiem po dwóch latach cały czas świecąc zielonym oczkiem.

Poszedłem do sklepu z akumulatorami, kupiłem najtańszy akumulator w
ofercie - trafiło na taki z naklejka Daewoo. I jeżdżę już ponad dwa
lata bez potrzeby jakiejkolwiek obsługi.

Podsumowując: kup cokolwiek, co tylko ma gwarancję dłuższą niż rok.

--
Best regards,

Padł mi akumulator ...