Padł mi akumulator ...

Data: 2012-01-30 21:06:49
Autor: Jackare
Padł mi akumulator ...
Użytkownik "Paweł Kajak" <pkajak@onet.pl> napisał w wiadomości news:jg66il$ltv$1news.dialog.net.pl...
No i mam zgryza. Co kupić?
Musi mieć 74 Ah
Mechanik mówi, żeby kupić coś lepszego (Varta Silver lub Centar Futura)
W sklepie mówią, że Kager lub Exide są lepsze  i tańsze.
Niby Centra daje trzy lata gwarancji, ale czytam, że realizacjia tej gwarancji to jakieś czary mary.

Podpowiedzcie coś...

Jeżeli ci się uda, to kup aku marki DELCOR lub PUMA (puma to też delcor). Absolutnie, całkowice bezobsługowy i długowieczny tak, że nie znam żadnego innego porównywalnego.
Jeżeli nie chcesz tego auta mieć zbyt długo - kup cokolwiek.
Mój delcor ma już 10 lat i ma się całkowicie dobrze - siedzi w aucie od nowości. Wygląda na to że jeszcze drugie tyle pociągnie :)
--
Jackare

Data: 2012-01-30 22:12:54
Autor: szufla
Padł mi akumulator ...
[...]

Panowie , naprawde dobre akumulatory to MOLL.

sz.

Padł mi akumulator ...