Padl zasilacz - co kupic?

Data: 2009-09-27 14:14:04
Autor: Maciej Browarczyk
Padl zasilacz - co kupic?
michu pisze:

[cut]

Osobiscie posiadam Corsaira VX450, jest praktycznie nieslyszalny (mam Ninje na E4300@3GHz z wiatrakiem 12cm Scythe. ktory chodzi na 500rpm, do tego dysk Samsung F1 640, Gainward 8800GT z ustawionym wiatrakiem na 20%   max predkosci). Czesto chce wlaczyc kompa a on jest juz wlaczony, nawet wieczorami kiedy jest bardzo cicho :) Takze polecam, dobierz sobie moc do swoich potrzeb i czy chcesz kable odpinane czy nie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-09-27 13:23:51
Autor: michu
Padl zasilacz - co kupic?
Maciej Browarczyk pisze:

[...]

Mam dokladnie to samo, czesto rano albo po powrocie z pracy wciskam wlacznik i zaczynam klac siadajac w fotelu bo zamiast biosu widze "zamykanie systemu windows" :)

Takze polecam, dobierz sobie moc do swoich potrzeb i czy chcesz kable odpinane czy nie.

wezme cos ponad 500W bo na pudelku od R4870 pisalo zasilka do niego ma miec minimum 500W, nie wiem tylko czy ten HX czy VX o ktorych pisalem post wyzej

Data: 2009-09-27 15:23:13
Autor: Piter
Padl zasilacz - co kupic?
Mam dokladnie to samo, czesto rano albo po powrocie z pracy wciskam wlacznik i zaczynam klac siadajac w fotelu bo zamiast biosu widze "zamykanie systemu windows" :)

ja już się nauczyłem żeby patrzeć na diody :D

Data: 2009-09-27 14:27:46
Autor: michu
Padl zasilacz - co kupic?
Piter pisze:
Mam dokladnie to samo, czesto rano albo po powrocie z pracy wciskam wlacznik i zaczynam klac siadajac w fotelu bo zamiast biosu widze "zamykanie systemu windows" :)

ja już się nauczyłem żeby patrzeć na diody :D

u mnie zaklejone czarna tasma zeby w nocy po oczach nie swiecily :)

Data: 2009-09-27 15:30:40
Autor: Maciej Browarczyk
Padl zasilacz - co kupic?
michu pisze:

wezme cos ponad 500W bo na pudelku od R4870 pisalo zasilka do niego ma miec minimum 500W, nie wiem tylko czy ten HX czy VX o ktorych pisalem post wyzej

Seria z odpinanymi kablami jest drozsza, poza tym o ile mi wiadomo HX maja kilka slabszych linii 12V a VX jedna ale mocniejsza. Ja bym wsial VX550, bo ma jedna linie bodajrze >40A a HX520 ma 3 linie 18 ALE maksymalny prad na wszystkich liniach nie moze przekroczyc 40A. Takze ten VX550 wiecej wydoli i jest tanszy, odpinane kable fajny bajer i nic poza tym jak masz duza obudowe to zbyteczne ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-09-27 15:46:14
Autor: Eryk
Padl zasilacz - co kupic?
Mam dokladnie to samo, czesto rano albo po powrocie z pracy wciskam wlacznik i zaczynam klac siadajac w fotelu bo zamiast biosu widze "zamykanie systemu windows" :)

To OT ale w windowsie można ustawić co ma robić po naciśnięciu przycisku, np. nic nie rób i wtedy się nie wyłączy :)

Pzdr
Eryk

Padl zasilacz - co kupic?