Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?

Data: 2017-07-07 13:15:47
Autor: ToMasz
Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?

Kolejna kwestia to rama. Jaki rozmiar? Mam ok. 174 cm, ważę 108 kg, ale
masa (m.in. dzięki rowerowi) ma iść w dół (jak będzie 80 kg, to będzie
już dobrze) :)

firma dowolna, treking, wszysko z aluminim, vbraki, raczej tylko jedna przerzutka, koniecznie koło na kasetę. jak niema w sklepie - poskładają wersję minimum za 1000zł, full wypas, taki w okolicy 11kg za 1500.
jak jesteś ze śląska to mogę pomóc

ToMasz

Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?