Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?

Data: 2017-07-07 22:07:06
Autor: Yogi\(n\)
Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:ojnph7$c41$1$gofnews.chmurka.net...

Kolejna kwestia to rama. Jaki rozmiar? Mam ok. 174 cm, ważę 108 kg, ale
masa (m.in. dzięki rowerowi) ma iść w dół (jak będzie 80 kg, to będzie
już dobrze) :)

Byłem w podobnej sytuacji i rower pomógł mi zrzucić zbędne "conieco". W moim wypadku był to rower krosowy, konkretnie taki:
https://www.olx.pl/oferta/kellys-axis-cross-28-rama-19-po-duzym-serwisie-CID767-IDmLOyy.html

Cały osprzęt to alivio, opony odpowiednie do miasta (łyse na środku, niewielka kostka na brzegach - od zakupu oczywiście kilkukrotnie zmienione). Waga znośna (mój w rozmiarze 21" waży ok. 12 kg).

Rower jest pancerny, przeszedł wiele, sakwy, plecaki+sakwy itp, a zaczynając ważyłem powyej 120 kg. Wymieniłem mostek i sztycę na amortyzowaną, po paru latach suport i przednią przerzutkę. Cała reszta wytrzymała 10 lat (poza napędem). Ostatnio więcej czasu spędzam na szosówce, ale kellys wciąż służy do "lokalnej"  jazdy.

Przy Twoim wzroście celuj w 19", ale może bedziesz się lepiej czuł na 18" czy 17". Bez przymiarki ani rusz.
Widelec ma blokadę, więc na asfalcie nie ma problemu utraty energii.
Szukałbym czegoś podobnego.
--
Yogi(n)

Padło i na mnie - jaki góral bez amorów do 1500 zł?