Padni臋ta karta SD a odczytanie danych

Data: 2011-11-25 08:02:25
Autor: Dominik & Co
Padni臋ta karta SD a odczytanie danych
W dniu 24-11-2011 22:49, Osadnik rzecze:

Wiec czego potrzeba? ano takiego czego艣 co pozwoli skopiowa膰 mi pliki ze
struktura katalog贸w ale je艣li czas oczekiwania na plik b臋dzie d艂ugi to

NTG, bo szukasz softu chyba?

Moze byc rozwi膮zanie linuksowe.

Ja bym spr贸bowa艂: photorec, testdisk, ddrescue.

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2011-11-25 10:28:20
Autor: Osadnik
W dniu 2011-11-25 08:02, Dominik & Co pisze:
[...]

A problem jest sprz臋towy - bo wczytywanie sektor贸w to ju偶 bardziej o sprz臋t zachodzi, ewentualnie co zrobi膰 by co艣 "oznaczy艂o" uszkodzone sektory.

Moze byc rozwi膮zanie linuksowe.

Ja bym spr贸bowa艂: photorec, testdisk, ddrescue.

photorec i testdisk podda艂y si臋 po trafieniu na uszkodzony sektor.

Data: 2011-11-25 10:37:36
Autor: Dominik & Co
Padni臋ta karta SD a odczytanie danych
W dniu 25-11-2011 10:28, Osadnik rzecze:

A problem jest sprz臋towy - bo wczytywanie sektor贸w to ju偶 bardziej o
sprz臋t zachodzi, ewentualnie co zrobi膰 by co艣 "oznaczy艂o" uszkodzone
sektory.

Sprz臋towo?

photorec i testdisk podda艂y si臋 po trafieniu na uszkodzony sektor.

To teraz przysz艂a kolej na ddrescue...