Padni臋ty GF9800?

Data: 2010-10-10 20:13:22
Autor: OMSON
Padni臋ty GF9800?
Adam 'Adak' K臋pi艅ski pisze:

Gorzej za to jest od wczoraj, gdzie wej艣cie do jakiejkolwiek gry (ale nie tylko - czasami dzieje si臋 to losowo) powoduje BSOD z b艂臋dem np. win32k.sys - a wi臋c drivery od grafiki.

http://forum.pcformat.pl/0x0000008E-plik-win32k-sys-Blue-Screen-i-restart-t

Dodatkowo dokup jakie艣 radiatorki na RAM grafiki (Zalman, Qooltec), zadbaj o dobr膮 wentylacj臋 komputera (pouk艂adaj kable, odkurz co si臋 da).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-10-10 22:27:49
Autor: Adam 'Adak' K臋pi艅ski
Padni臋ty GF9800?
http://forum.pcformat.pl/0x0000008E-plik-win32k-sys-Blue-Screen-i-restart-t

Tu nic nie ma.

Dodatkowo dokup jakie艣 radiatorki na RAM grafiki (Zalman, Qooltec),
zadbaj o dobr膮 wentylacj臋 komputera (pouk艂adaj kable, odkurz co si臋 da).

Zadba艂em, dobra przewiewna buda (2x120mm), niezakurzona.
Karta czysta, brak klakow.

Radiatorkow nie ma szans nakleic - oryginalne chlodzenie zajmuje calosc plytki.

--
Adam 'Adak' K臋pi艅ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
"Nie ma dobrych wybor贸w, mo偶e by膰 tylko mniejsze z艂o"

Data: 2010-10-10 23:50:29
Autor: OMSON
Padni臋ty GF9800?
Adam 'Adak' K臋pi艅ski pisze:

Tu nic nie ma.
Zacznij od reinstalacji sterownika karty. O tym mowa.
Je艣li pami臋膰 karty ma zapewnione rozpraszanie ciep艂a poprzez zainstalowane fabrycznie ch艂odzenie, je偶eli nie podkr臋ca艂e艣 taktowania GPU/VRAM - to nie s膮dz臋, aby dosz艂o do sprz臋towego uszkodzenia. Pozostaje tylko p艂aszczyzna programowa (sterowniki). Poza tym, przyjrza艂bym si臋 zasilaczowi (mo偶e nie wyrabia)? Co to za zasilacz (marka/model)?

Pzdr, OMSON

Data: 2010-10-11 00:32:59
Autor: Adam 'Adak' K臋pi艅ski
Padni臋ty GF9800?
Zacznij od reinstalacji sterownika karty. O tym mowa.

To niezwykle odkrywcze, ale w pierwszym po艣cie ju偶 napisa艂em co to daje :-)

Je艣li pami臋膰 karty ma zapewnione rozpraszanie ciep艂a poprzez
zainstalowane fabrycznie ch艂odzenie, je偶eli nie podkr臋ca艂e艣 taktowania
GPU/VRAM - to nie s膮dz臋, aby dosz艂o do sprz臋towego uszkodzenia.

A ja ju偶 widzia艂em karty (oczywiscie padni臋te po gwarancji) z podobnymi efekatmi (wywalanie sie w trybie graficznym, brak mozliwosci postawienia nowej wingrozy -- > bsod).

Pozostaje tylko p艂aszczyzna programowa (sterowniki). Poza tym,
przyjrza艂bym si臋 zasilaczowi (mo偶e nie wyrabia)? Co to za zasilacz
(marka/model)?

Sterowniki nie zmieni艂y si臋, a karcie zacz臋艂o odbija膰.
Czy to aby napewno software?

Zasilacz ok.

Data: 2010-10-11 09:51:46
Autor: OMSON
Padni臋ty GF9800?
Adam 'Adak' K臋pi艅ski pisze:

To niezwykle odkrywcze, ale w pierwszym po艣cie ju偶 napisa艂em co to daje :-)
:D Racja - jako艣 mi umkn臋艂o!

Sterowniki nie zmieni艂y si臋, a karcie zacz臋艂o odbija膰.
Czy to aby napewno software?
W sumie, skoro na poziomie POST-u masz jakie艣 kropki, to trudno m贸wi膰 o przegrzewaniu si臋 czegokolwiek.  Mo偶na spekulowa膰 - sekcja zasilania karty, MoBo, zasilacz...
A mo偶e wrzu膰 na pr贸b臋 inna kart臋 graficzn膮, tudzie偶 inny zasilacz?
Obecna kart臋 wypr贸buj w innym pececie. Nic innego nie przychodzi mi do g艂owy.

Pzdr, OMSON

Data: 2010-10-11 18:51:48
Autor: Adam 'Adak' K臋pi艅ski
Padni臋ty GF9800?
W sumie, skoro na poziomie POST-u masz jakie艣 kropki, to trudno m贸wi膰 o
przegrzewaniu si臋 czegokolwiek.Mo偶na spekulowa膰 - sekcja zasilania
karty,

> czyli na z艂om

MoBo

W膮tpi臋 - wsadzi艂em inn膮 - dzia艂a.

zasilacz...

Te偶 w膮tpi臋.

A mo偶e wrzu膰 na pr贸b臋 inna kart臋 graficzn膮, tudzie偶 inny zasilacz?

Inna grafika - dzia艂a.

Obecna kart臋 wypr贸buj w innym pececie. Nic innego nie przychodzi mi do
g艂owy.

O nieeeeeeeeeeee...
Ja sam mam ATI - nie chce tego miesza膰, kiedy艣 ju偶 powiesza艂em i sko艅czy艂o si臋 reinstalk膮 ;-)

Data: 2010-10-12 10:16:53
Autor: OMSON
Padni臋ty GF9800?
Adam 'Adak' K臋pi艅ski pisze:

Ja sam mam ATI - nie chce tego miesza膰, kiedy艣 ju偶 powiesza艂em i sko艅czy艂o si臋 reinstalk膮 ;-)

Nie przesadzaj. :) Ja niedawno miesza艂em na d贸ch pecetach pomiedzy HD5750, 9600GSO a 9600GT (Win764bit)i OS chodzi bez problem贸w, mimo reinstalacji sterownik贸w ATI/nVidia.

Pzdr, OMSON

Padni臋ty GF9800?