Padniêta p³yta.

Data: 2009-05-08 22:51:31
Autor: Kowal
Padniêta p³yta.
Mam padniêt± p³ytê GA-K8N. Trafi³ mi siê wczoraj komputer z identyczn± p³yt± tylko sprawn±. Jest jaki¶ sposób ¿eby sprawdziæ na sprawnej co jest upalone w popsutej. Ta popsuta po pod³±czeniu zasilania i w³o¿eniu karty diagnostycznej pokazuje ¿e jest zasilanie na nitce 3,3 V natomiast zwarcie pinów power on nie daje ¿adnego efektu. Zwarcie zielonego i masy we wtyczce ATX nic nie daje, tzn p³yta dostaje zasilanie ale nie dzia³a. Sprawna p³yta w tej samej konfiguracji po zwarciu power on startuje (uruchamia zasilacz). Gdzie szukaæ usterki ?.

Data: 2009-05-08 22:22:31
Autor: Smok Eustachy
Padniêta p³yta.
Dnia Fri, 08 May 2009 22:51:31 +0200, Kowal napisał(a):

Mam padniętą płytę GA-K8N. Trafił mi się wczoraj komputer z identyczną
płytą tylko sprawną. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić na sprawnej co
jest upalone w popsutej. Ta popsuta po podłączeniu zasilania i włożeniu
karty diagnostycznej pokazuje że jest zasilanie na nitce 3,3 V natomiast
zwarcie pinów power on nie daje żadnego efektu. Zwarcie zielonego i masy
we wtyczce ATX nic nie daje, tzn płyta dostaje zasilanie ale nie działa.
Sprawna płyta w tej samej konfiguracji po zwarciu power on startuje
(uruchamia zasilacz). Gdzie szukać usterki ?.

Wydłubaj pamięc, karty rozszerzeń...
To jest taka płyta z pikających?

Padniêta p³yta.