Padnięty GF9800?

Data: 2010-10-12 09:58:35
Autor: Onufry Zagloba
Padnięty GF9800?
On 10 Paź, 13:33, Adam 'Adak' Kępiński <a...@poczta.onet.pl> wrote:
Komp: C2D E8400, 4GB RAM, jakieś tam dyski, Gainward GF9800, W7 64bit.

Od 2-3 tygodni komputer na wysokości POSTu pokazywał na całym ekranie
białe kropki, ale tak że widać było komunikaty. Wejście do biosu, czy
ogólnie dalszy boot likwidowały problem.

Też podobnie miałem. Problem sprzętowy. Od temperatury zrobiły się
zimne luty. Na allegro sa spece od tego.

Onufry Zagloba

Data: 2010-10-17 22:58:10
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Padnięty GF9800?
Też podobnie miałem. Problem sprzętowy. Od temperatury zrobiły się
zimne luty. Na allegro sa spece od tego.

Miałem nadzieję, że to kwestia tylko chłodzenia.
Zdjąłem je, przesmarowałem rdzeń i... żadnej różnicy ;-)

Jeśli to zimne luty - poszukam.

Zdrówka!

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327