Padniety SSD OCz Vertex 2

Data: 2015-01-10 14:25:51
Autor: RadoslawF
Padniety SSD OCz Vertex 2
W dniu 2015-01-09 o 19:28, miumiu pisze:
Wiem, standardzik. Czy komus udalo sie realnie wskrzesic padniety dysk ocz?

A ktoś próbował ?

Moj jest juz po gwarancji. Jest calkowicie niedostepny. W biosie w
zaleznosci od ustawien biosu nie pojawia sie w ogole albo pojawia sie po
długim mysleniu jako vertex albo sandforce (po zwarciu zworki J1). W
windowsie stale niewidoczny. Próbowałem też zamrażania i wygrzewania na
kaloryferze ;)

To jeszcze nie podgrzewałeś w mikrofali ?
:-)

Poniewaz dysk jest generalnie niewidoczny podejrzewam posypanie sie
oprogramowania kontrolera sandforce.

Możesz też podejrzewać zimne luty lub padnięcie jakiegoś układu.

WYdaje mi siÄ™ ze oprogramowanie kontrolera jest na takim dysku zarowno w
wersji nieusuwalnej na jakiejs kosci jak i wersji updatowalnej na innej
kosci. gdyby odciac tÄ… kosc flashowalnÄ… to konroler pewnie uruchomilby sie z
tej pierwszej. Tylko ktora to która i ktorą nóżkęodciąć?? ... Takie gdybanie
:)

Tak na logikę to należało by wszystkie elementy wylutować i sprawdzić.
Pytanie czy potrafisz i czy masz czym ?

Pozdrawiam

Data: 2015-01-13 21:30:50
Autor: miumiu
Padniety SSD OCz Vertex 2

Tak na logikê to nale¿a³o by wszystkie elementy wylutowaæ i sprawdziæ.
Pytanie czy potrafisz i czy masz czym ?

Jakbym wiedzial ktora nó¿kê podci±æ to bym dal radê; mam za sob± rysowanie o³ówkiem mostków na procesorach duron wiec takie zabawy nie s± mi obce ;)

Pzdr

Data: 2015-01-17 18:39:34
Autor: RadoslawF
Padniety SSD OCz Vertex 2
W dniu 2015-01-13 o 21:30, miumiu pisze:
Tak na logikę to należało by wszystkie elementy wylutować i sprawdzić.
Pytanie czy potrafisz i czy masz czym ?

Jakbym wiedzial ktora nóżkę podciąć to bym dal radę; mam za sobą rysowanie
ołówkiem mostków na procesorach duron wiec takie zabawy nie są mi obce ;)

Nie potrafisz.
Żeby sprawdzić kość nie wystarczy jedną nóżkę odgiąć.

Pozdrawiam

Padniety SSD OCz Vertex 2