Padniety aku czy cos innego?

Data: 2019-07-30 22:30:13
Autor: sirapacz
Padniety aku czy cos innego?
zwarcie na jednej celi zapewne. Miałem coś takiego.
Ładowanie jest realizowane przez regulator napięcia w(na) alternatorze. Utrzymuje on mniej więcej 14-14,5V co daje nieco mniej na akumulatorze. Ładuje tyle, ile akumulator weźmie przy zadanym napięciu. Nowy rozładowany akumulator naładuje się bardzo szybko, podczas gdy zarżnięty będzie miał wiecznie deficyt i będziesz musiał prostownikiem raz na jakiś czas go uzupełnić.

Data: 2019-07-30 15:43:29
Autor: Zenek Kapelinder
Padniety aku czy cos innego?
Nic sie nie da uzupelnic prostownikiem zeby wystarczylo na dluzej niz kilkanascie moze kilkadziesiat minut. A przy zuzytym akumulatorze uzupelnienie wystarczy na kikadziesiat sekund.

Data: 2019-07-31 17:02:02
Autor: sirapacz
Padniety aku czy cos innego?
Nic sie nie da uzupelnic prostownikiem zeby wystarczylo na dluzej niz kilkanascie moze kilkadziesiat minut. A przy zuzytym akumulatorze uzupelnienie wystarczy na kikadziesiat sekund.

no nie o aż takiej padace mówiłem ale z grubsza się zgadzam.

Data: 2019-07-31 01:59:55
Autor: Budzik
Padniety aku czy cos innego?
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

[...]

OK, ale w takim razie skąd wzieło się takie wysokie spalanie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2019-07-31 17:01:29
Autor: sirapacz
Padniety aku czy cos innego?

OK, ale w takim razie skąd wzieło się takie wysokie spalanie?

bo postawiłeś drugi akumulator na pedale gazu ;P
nieeeeee wiem. Przy zwartej celi jak alternator pompuje w gazujący się akumulator to stawia większy opór ale żeby ze 2 litry to nie. Nie jest to przyczyną.

Data: 2019-07-31 16:59:54
Autor: Budzik
Padniety aku czy cos innego?
[...]

Rozumiem. Dzis wszystko było ok, spalanie tez wrociło do normy.
Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Padniety aku czy cos innego?