Data: 2013-03-18 00:13:54 | |
Autor: PiteR | |
Padnięty akumulator | |
na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:
Można go jakoś lekko zreanimować, nawet na krótki czas, czy raczej od nie, zawsze to kaucja :) Akumulator niby trzyma napięcie ile tego napięcia? 12.6v? Możesz go podłączyć na kilka dni pod 14v bo chyba płukać go Ci się nie zechce kiedy w kerfurze są nowe po 170zł -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-03-18 11:15:53 | |
Autor: Maciek | |
Padnięty akumulator | |
W dniu 2013-03-18 00:13, PiteR pisze:
nie, zawsze to kaucja :)Ponoć są nawet skupy, gdzie można wyjść nieco ponad kaucję ;-) Jakieś 12.3V w godzinę po zaprzestaniu ładowania.Akumulator niby trzyma napięcieile tego napięcia? 12.6v? Możesz go podłączyć na kilka dni pod 14v bo chyba płukać go Ci się nie zechce kiedy w kerfurze są nowe po 170złPłukanie odpada, ale przy "normalnym" ładowaniu (np. przestawienie prostownika w tryb "auto") następuje mocne gazowanie w komorach 1, 4, 5, 6, a aż do zmętnienia elektrolitu, co raczej dobrze nie rokuje. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-03-18 11:59:33 | |
Autor: szufela | |
Padnięty akumulator | |
Jakieś 12.3V w godzinę po zaprzestaniu ładowania. Do wyjebki. sz. |
|
Data: 2013-03-19 22:15:01 | |
Autor: J.F. | |
Padnięty akumulator | |
Dnia Mon, 18 Mar 2013 11:15:53 +0100, Maciek napisał(a):
W dniu 2013-03-18 00:13, PiteR pisze: A dzis ile ma ? Jesli te cele maja niewielki uplyw, to beda napiecie trzymaly, i sens doladowac calosc jest - a potem uzupelnic wode w tych dobrych. Ale jesli juz sie rozladowaly, to czas do sklepu... J, |