Padnięty akumulator

Data: 2013-03-18 15:01:28
Autor: kogutek444
Padnięty akumulator
Jeszcze jak byś napisał co to za akumulator i ile ma lat. Na razie podałeś mniej więcej taką informację. Kupiłem samochód. Był zatankowany do połowy. Zrobiłem 250 kilometrów i stanął. Wskazówka od paliwa na zero. Auto nie jedzie a przecież kupiłem z paliwem.

Data: 2013-03-19 09:16:24
Autor: Maciek
Padnięty akumulator
W dniu 2013-03-18 23:01, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]
I uważasz, że podany przez Ciebie opis wymaga jeszcze podania wieku i
marki auta do postawienia wstępnej diagnozy? :->

Maciek

Padnięty akumulator