Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród si ę odwdzięczył za podobne traktowanie.

Data: 2019-05-27 06:05:03
Autor: Bruno Brunowski
Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród si ę odwdzięczył za podobne traktowanie.
W dniu poniedzia³ek, 27 maja 2019 14:59:48 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
https://www.facebook.com/ZdelegalizowacPO/photos/a.487620848058824/1277717445715823/?type=3&theater

Znowu jaki¶ troll fanpage? To ile za po¶cik dostajesz?

--
Bruno

Data: 2019-05-27 15:21:13
Autor: Lord Donald
[...]

Wiesz srajdaczku. Po tej pora¿ce to raczej ci fryc tak¿e nie zap³aci. Wiêc obaj zaczniemy pisaæ za free. Tylko ty srajdaczku jako szwabska dziwka, frajer z mi³o¶ci do fryca. A ja widzisz srajdaczku w sumie to mi PiS p³aci, w pewnym, sensie po¶rednio co¶ z tego mam jak w kraju coraz lepiej. ¯yje mi siê lepiej, moi bliscy maja lepiej, moje dzieci jak tak bêd± rz±dziæ dalej maj± przysz³o¶æ, nie bêd± musieli jak za POsrañców jechaæ do fryca w niewolê jak ty na budowê, szparagi, itp... Jasne ¿e nie chwalê dobrobytu w naszym kraju za darmo, bo na tym korzystam. Pytanie jest do ciebie, jaka trzeba byæ pod³± gnid± i nienawidziæ naszego kraju, aby chwaliæ ten POsrany folksdojczki rz±d od fryca, który tak zniszczy³ nasz kraj. Jak siê mo¿na cieszyæ z tego, ¿e 25 lat tyle zmarnowali w naszym kraju. Kto wie gdzie by¶my byli jakby Tusk z Bolkami i reszt± UB-eków nie obali³ rz±du Olszewskiego, i tacy jak PiS rz±dzili by ju¿ prawie 30 lat. Patrz±c co zrobili jedynie w 4 lata, i to wyci±gaj±c kraj z ca³kowitej zapa¶ci gospodarczej jak± zastali po PO, to jakby rz±dzili ju¿ 30 lat byli by¶my pierwsz± najbogatsz± gospodark± ¶wiata.

Data: 2019-05-27 06:29:46
Autor: Bruno Brunowski
Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród si ę odwdzięczył za podobne traktowanie.
W dniu poniedzia³ek, 27 maja 2019 15:21:16 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
> W dniu poniedzia³ek, 27 maja 2019 14:59:48 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
>>
> Znowu jaki¶ troll fanpage? To ile za po¶cik dostajesz?
> [Ciach be³kocik]
Czyli p³ac±. W z³otówkach czy w rubelkach?

--
Bruno

Data: 2019-05-27 15:38:13
Autor: Lord Donald
[...]

No widzisz srajdaczku. Jak na razie zarabiamy tu w kraju w z³otówkach i coraz bardziej jeste¶my dumni z naszego kraju. PiS przekupuje nas Polaków w z³otówkach,, buduj±c nasz± gospodarkê, i sprawiaj±c ¿e ¿yje nam siê coraz lepiej. Wiem, ¿e ty wolisz zarabiaæ za plucie w na nasz kraj w euro. Ale jak na razie u nas euro nie bêdzie. A kto wie, rozwijamy siê tak szybko, ¿e to mo¿e fryc bêdzie wola³ nasze z³otówki, ni¿ twoje ukochane euro za które tak chêtnie sprzedajesz i plujesz na nasz kraj ze swoimi POsrañcami. Wiem, ¿e trudno ci to zrozumieæ, ale w³a¶nie my jak nas nazywasz Polaczki wolimy nasze z³otówki i cieszymy siê przy tym z naszego kraju, w odró¿nieniu od ciebie szwabskiej dziwki, która sprzedaje nasz kraj za kilka centów podobnie jak twoi umi³owani POsrañcy.

Data: 2019-05-27 19:53:23
Autor: Pisiorowy Escobar
P±czusie dla zatopieñ ców, wreszcie naród siê odwdziêczy³ za podobne traktowanie.
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisa³(-a):

stawiam ¿e w rubelkach
ale nie jemu tylko jego mocodawcom
lordzik to debil, takich wystarczy nakrêciæ i siê nadstawiaj± za free :DDDDDDD

prawda lordziku dildo? :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - t³umaczy³ nowo zatrudnionej reporterce zastêpca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶nia³, na czym polega praca w portalu. - Cz³owiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesiêæ dziennie - dodawa³. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Pączusie dla zatopień ców, wreszcie naród si ę odwdzięczył za podobne traktowanie.