Data: 2019-04-28 16:45:11 | |
Autor: Janusz | |
Pęd na duże | |
W dniu 2019-04-27 o 08:19, Peter pisze:
> małe samochody się nie sprzedaj± w PL, peugot 108 zupełnie nie oferowany w PL, renault twingo wycofany z oferty, fiaty 500,UP,citi zalegaj± na placach > > > znajomy kupił seata atece za 150tys a drugi znajomy na to podczas ogl±dania powiedział "fajny ale mały " > > niedługo sprzedaż tirów pobije rekordy.. > > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy ma 5 dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów > Gdy ta rodzina http://bielskiedrogi.pl/11852_foto_katastrofa_w_ruchu_ladowym_na_s52_w_bielskubialej.html? jechała mały autem a nie Mitsubishi Outlander-em to by ich pewnie już nie było. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-04-28 14:59:44 | |
Autor: Budzik | |
Pęd na duże | |
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...
Gdy ta rodzina Jaki jest twój postulat? Zakazac małych samochodów i wszyscy do aut wielkosci minimum ducato? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jeste¶ tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny, że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ |
|
Data: 2019-04-28 19:59:28 | |
Autor: Janusz | |
Pęd na duże | |
W dniu 2019-04-28 o 16:59, Budzik pisze:
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...Nie, ale to trochę tłumaczy dlaczego ludzie szukaj± dużych aut. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-04-28 22:40:48 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Pęd na duże | |
-- Nie, ale to trochę tłumaczy dlaczego ludzie szukaj± dużych aut.
polski rynek aut nowych jest zaburzony przez kaleczne rozwiazania prawne i nie ekstrapolowalbym tego na UE https://www.automobilwoche.de/article/20160202/NACHRICHTEN/160209989/europas-meistverkaufte-automodelle-- kleinwagen-bleiben-gefragt ale nawet w UE klient nie dostaje tego co potrzebuje tylko to na czym koncerny dobrze zarobia, male - tanie - proste auta ? na tym sie dobrze nie zarabia wiec marketing pompuje lemingi ze na dojazdy do pracy (<10 km) potrzeba 2 tonowego SUV-a i leming to wciaga ... falszowanie wynikow spalania, falszowanie wynikow emisji NOx i CO2 lista zarzutow jest dluga ale czego nie zrobimy w imie zyskow motokoncernow ? |
|
Data: 2019-04-29 08:50:27 | |
Autor: J.F. | |
Pęd na duże | |
Dnia Sun, 28 Apr 2019 22:40:48 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a): -- Nie, ale to trochę tłumaczy dlaczego ludzie szukaj± dużych aut. nowych owszem, ale w uzywanych ... dostajemy to co UE, tylko 10 lat pozniej :-) https://www.automobilwoche.de/article/20160202/NACHRICHTEN/160209989/europas-meistverkaufte-automodelle-- kleinwagen-bleiben-gefragt No ale czemu leming sobie nie kupi malego taniego ? - te male tez robia, ktos to kupuje, - male, proste ... no jak proste, skoro maja miec Euro6 i ESP, wiec nie tak znow tanie. To duzy moglby byc tani, tzn relatywnie tani, blacha jest tania. - te pseudo suv naprawde 2t waza ? Jak robione na plycie czegos sredniego, np astry, to chyba nie powinny ? - a moze jednak klient docenia, ze SUV mu sie przyda w terenie, chocby to mialo byc pare razy w roku ? Tylko czemu z napedem na 1 os :-) - jak patrze na niektore krawezniki ... suv dobra rzecz :-) falszowanie wynikow spalania, Jestes pewien ? Moze po prostu tak wychodzi zgodnie z programem, a to nie ich wina, ze taki program :-) Ale te maluchy tez pewnie falszuja :-) falszowanie wynikow emisji NOx i CO2 lista A myslisz ze lepiej zamknac fabryki i poczekac ... -az unia zrozumie, ze tak oszczednych sie nie da, -czy az klient zrozumie, ze czas sie przesiasc do malucha z 50KM silnika, bo Unia na wiecej nie pozwoli ? :-) J. |
|
Data: 2019-04-29 00:05:58 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Pęd na duże | |
-- No ale czemu leming sobie nie kupi malego taniego ?
juz pisalem, Tata Nano 4k USD, Twingo 2 razy tyle a mowimy o miejskim popychadle -- A myslisz ze lepiej zamknac fabryki i poczekac ... -az unia zrozumie, ze tak oszczednych sie nie da alez da sie tylko zamiast 200 KM bedzie ponizej 100 KM -- czy az klient zrozumie, ze czas sie przesiasc do malucha z 50KM silnika, bo Unia na wiecej nie pozwoli ? :-) alez pozwoli, wprowadzi strefy zakazu wjazdu dla smierdzieli i skonczy sie fikcja czystego diesla 3.0 TDI :-) |
|
Data: 2019-04-29 21:22:19 | |
Autor: Janusz | |
Pęd na duże | |
W dniu 2019-04-29 o 09:05, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- No ale czemu leming sobie nie kupi malego taniego ?Chyba żarty sobie stroisz, toż to gorsza trumienka od tico, nawet po mie¶cie strach tym jezdzić. Twingo 2 razy tyle a mowimy o miejskim popychadleTeż niewiele lepsze. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-05-06 02:09:11 | |
Autor: WS | |
Pęd na duże | |
On Monday, April 29, 2019 at 9:06:00 AM UTC+2, przemek.j...@gmail.com wrote:
-- A myslisz ze lepiej zamknac fabryki i poczekac ... -az unia zrozumie, ze tak oszczednych sie nie da Poprzedni tydzien (5 dni) testowalem Fiata 500 pozyczonego za niecale 500+ ;) Najtanszy i najmniejszy dostepny do wypozyczenia pojazd, noofka sztuka 17tys przebiegu Ta cala eko_cos_tam to niezla sciema... Przejechalem ~850km, komp zresetowalem po pierwszym dniu 564km, srednia 44 km/h spalanie 6.0/100km, jazda 2 osoby bez bagazu. Tyle to pali moj 2.0 JTDm (a wlasciwie mniej, bo z 5.5 przy tak emeryckiej jedzie) Za to tym badziwiem nie da sie wyprzedzac, wjazd na rozbiegowce autostardy i proba rozpedzenia sie do 120 - porazka ;) Raz pordzucalem dodatkowe 2 osoby, ruszanie pod lekka gorke, nie rozpedza sie toto ;) jade na 3 biegu, wg mnie ledwie ciagnie przy ~2k rpm, a komp kaze wrzucic 4 (choc to nie moje to juz szkoda silnika mi bylo i nie sprawdzilem co by bylo...) Na spalanie mogla miec wplyw klima (bez ktorej nie dalo sie jezdzic przy zewn. temp. 19-22 stopnie! + swiecace slonce), pewnie w instrukcji spalanie podaja bez, natomiast toto mialo "szklany" dach nie wiadomo po co, od srodka cos ala szyberdach nieotwieralny, zasloniety kawalkiem szmaty ;) mogli chociaz jakies szyby atermiczne wsadzic. Reasumujac: niska emisja takiego malenstwa CO2 to zwykly "chlyt marketingowy". |