Data: 2019-04-29 13:05:21 | |
Autor: sczygiel | |
PÄd na duĹźe | |
W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 01:19:43 UTC-5 użytkownik Peter napisał:
małe samochody się nie sprzedają w PL, peugot 108 zupełnie nie oferowany w PL, renault twingo wycofany z oferty, fiaty 500,UP,citi zalegają na placach Oj, fandzolisz. Ludzie nie kupuja popierdolek bo sa niewiele tansze od normalnych aut a te wieksze sa wygodniejsze, pakowniejsze i solidniejsze. Do tego u nas jezdzi masa kombi. W stanach kombi jest jak na lekarstwo a jak juz jest (jakas corolla) to ma bez sensu uciety bagaznik. Takie kombi zeby nie zrobic kombi. Tak ze porownujac nas do stanow myslisz sie blednie. Juz nie wspomne o tym ze auto w Polsce ma byc wszechstronne i niedrogie. Dlatego Kombi jest optymalne. Starczy zerknac na rynek sedanow w stanach. U nas ich prawie nie ma a ten co kupuje sedana jest traktowany jak idiota (bo w sumie nim jest, roznica ceny miedzy sedan a kombi dla fokusa to jakies 3-4kpln przy 70kpln ceny calkowitej) A ci co kupuja suv-y to w praktyce ci co maja firme i moga to wrzucic w koszty, bo takiej 500-ki tak latwo skosztowac sie nie daje. I tyle, zero magii. Polacy to calkiem rozsadnie kalkulujacy kierowcy. |
|
Data: 2019-04-30 12:13:27 | |
Autor: JDX | |
PÄd na duĹźe | |
On 2019-04-29 22:05, sczygiel@gmail.com wrote:
[...] A ci co kupuja suv-y to w praktyce ci co maja firme i moga to wrzucicKratki jeszcze działają? |
|
Data: 2019-05-07 12:18:14 | |
Autor: Poldek | |
PÄd na duĹźe | |
W dniu 2019-04-30 o 12:13, JDX pisze:
On 2019-04-29 22:05, sczygiel@gmail.com wrote: Nie wiem jak dokładnie to wygląda obecnie, ale do końca 2018 roku opłacało się brać w leasing drogie (czyli duże) samochody. Mały samochód - mały prestiż aspirującego i mniejsze raty leasingowe, które robią koszty zmniejszające podatek. Obecnie jeżdżące samochody w ok. 99,9% zostały zakupione przed 1 stycznia 2019 r. Ale sądzę, że księgowi już znaleźli odpowiednie obejście i obecnie też bardziej opłaca się wziąć dużego, niż małego. |
|