Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie

Data: 2013-05-09 09:07:57
Autor: xantiros
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
Bogdan Idzikowski wrote:

Optymistyczne szacunki amerykańskich ekspertów z lat 2009–2011 zakładały,
że pod polską ziemią kryją się gigantyczne zasoby gazu łupkowego rzędu od
3 do 5,3 bln m sześc. Dzisiaj mówi się o kilkudziesięciu miliardach metrów
sześciennych.
To różnica zasadnicza – gdyby sprawdził się optymistyczny scenariusz,
mielibyśmy zasoby wystarczające na pokrycie krajowych potrzeb przez
minimum 200 lat, przy wariancie pesymistycznym gaz skończy się po kilku
latach.

http://tiny.pl/h8kj7

=====================

Czyli Karlino-bis!
Za chwilę zawyją zwolennicy światowego spisku!

ubawiony

Nikt z fanatyków łupków nie zwrócił uwagi na to iż koncern Exon po kilku próbnych odwiertach zaczą się wycofywać nic nie mówiąc. A jak wiadomo koncern nie wyłoży kasy na coś ci nie ma szans na zysk adekwatny do wysokości inwestycji. Ale to oczywiscie wszystko wina Tuska.

Data: 2013-05-09 01:29:07
Autor: Marek Woydak
Dnia Thu, 09 May 2013 09:07:57 +0200, xantiros napisał(a):

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Leming to jednak wyjątkowo głupie zwierze :)

Tusk o gazie Å‚upkowym:
https://www.youtube.com/watch?v=mDTpcSmo9Hc

Data: 2013-05-09 00:43:48
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Pêk³a ³upkowa bañka. Gazu nie ma i nie bêdzie
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:29:07 UTC+2 u¿ytkownik Marek Woydak napisa³:
Dnia Thu, 09 May 2013 09:07:57 +0200, xantiros napisa³(a):

Leming to jednak wyj±tkowo g³upie zwierze :)

Tusk o gazie ³upkowym:

https://www.youtube.com/watch?v=mDTpcSmo9Hc

Wszystko jest bardziej zrozumiale je¶li siê poczyta o zwi±zkach Exonu z Rosjanami...i problemie z realnym doj¶ciem do wiedzy kto wlasciwie jest faktycznym dysponentem uzyskanych koncesji na wydobycie z lupkow, a skoro TUSK! mowi ze gaz JEST to przecie¿ JEST, wszak nasz kochany premier NIGDY! nie klamie... ;P

Data: 2013-05-09 09:46:22
Autor: xantiros
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:29:07 UTC+2 użytkownik Marek Woydak
napisał:

> [...]

> wysokości inwestycji.

Leming to jednak wyjątkowo głupie zwierze :)

Wszystko jest bardziej zrozumiale jeśli się poczyta o związkach Exonu z
Rosjanami...

No i jak zwykle wszystkiemu winni rosjanie............. Za plamy na słońcu też odpowiadają.

Data: 2013-05-09 00:54:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Pêk³a ³upkowa bañka. Gazu nie ma i nie bêdzie
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:46:22 UTC+2 u¿ytkownik xantiros napisa³:
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

> W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:29:07 UTC+2 u¿ytkownik Marek Woydak

> napisa³:

> Rosjanami...

No i jak zwykle wszystkiemu winni rosjanie............. Za plamy na s³oñcu te¿ odpowiadaj±.

A przynajmniej o nich (a wlasciwie o niezwyczajnie niskiej aktywnosci slonca oraz tego wp³ywie na minimalizacje efektu cieplarnianego) opowiadaj± ich naukowcy i ze niby czeka nas zlodowacenie, wiec "biezcie nasz gaz" na pniu zamiast inwestowaæ w wasze mrzonki o lupkach. Ale skoro TUSK mowi ze gaz lupkowy JEST to JEST! Prawda? Damy odpor naszym braciom slowianom zza Buga i Wolgi...mimo ze ich baaardzo wszak kochamy... ;P

Data: 2013-05-09 11:05:19
Autor: xantiros

W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:46:22 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:
> [...]

słońcu

też odpowiadają.

A przynajmniej o nich (a wlasciwie o niezwyczajnie niskiej aktywnosci
slonca oraz tego wpływie na minimalizacje efektu cieplarnianego)
opowiadajÄ… ich naukowcy i ze niby czeka nas zlodowacenie,
wiec "biezcie nasz gaz" na pniu zamiast inwestować w wasze mrzonki o >
lupkach. Tylko nie mów ze wierzysz ruskom.

Ale skoro
TUSK mowi ze gaz lupkowy JEST to JEST! Prawda? Damy odpor naszym braciom
slowianom zza Buga i Wolgi...mimo ze ich baaardzo wszak kochamy... ;P

Tusk, Kaczyński i każdy inny polityk wszej maści będzie grał łupkami do swoich celów, biznes jak nie widzi sensu inwestycji to kasy nie da - proste jak konstrukcja cepa.

Tam gdzie jest pewny zysk, politycy nie muszą zachęcać firm do inwestowania - tez proste jak konstrukcja cepa.

Data: 2013-05-09 10:08:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xantiros" <xantiros_wytnijto_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kmfk8f$hns$4node1.news.atman.pl...
[...]

==================================

To jest oczywista oczywistość. Jako jedyni na świecie posiadają rakiety kosmiczne i kto wie, czy nie kierują je na słońce i zrzucając jakieś farby, czy cuś, wywołują plamy.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-09 17:30:46
Autor: u2
W dniu 2013-05-09 09:43, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

w sumie nie tragedii, zloza raz napoczete trzeba wyeksploatowac do konca inaczej sie zmarnuje, to jest wlasnie problem ruskich, ze swoje napoczeli. a ruscy na sile chca nas zagazowac, czytam o wielkich planach robieniu w w Polsze wielkich gazowni, o rzekomo czystej energii z gazu itd itp ...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-09 18:24:06
Autor: Mark Woydak
On Thu, 09 May 2013 17:30:46 +0200, u2 wrote:

[...]

Czytasz i nic z tego nie rozumiesz. Za cienki Bolek jeste¶! ;-)

MW

Data: 2013-05-09 09:45:25
Autor: xantiros

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Na sPiSkowców sama nazwa Tusk działa jak płachta na byka.

Data: 2013-05-09 01:55:39
Autor: Marek Woydak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Tusk to "nazwa" :) Typowy "wykształcony" leming wyrósł z ciebie.
Posłuchaj co ta nazwa miała do powiedzenia takim fanatykom jak ty i ten drugi stary głupek z Koziej Wólki:
https://www.youtube.com/watch?v=0NkC6mmmB14

Data: 2013-05-09 11:00:21
Autor: xantiros

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

A co mnie Tusk obchodzi - dla mnie nawet możesz sobie dobrze robić na jego widok. W przeciwieństwie do ciebie używa mózgu nie muszę mieć tak jak ty swojego politycznego wodza.

Data: 2013-05-09 03:15:07
Autor: Marek Woydak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

A co mnie Tusk obchodzi

Piszesz o nim lemingu, to chyba cię obchodzi, zapominałeś tylko
dodać, że to Tusk jest tym fanatykiem. Podciągnij się.

- dla mnie nawet możesz sobie dobrze robić na jego widok.

Od dziecka jesteÅ› taki ograniczony?

W przeciwieństwie do ciebie używa mózgu nie muszę mieć tak jak ty swojego politycznego wodza.

Ble, ble, pobaw się mózgiem bo ci się nazwa Tusk zdecydowanie za mocno na nim odcisnęła :)

Data: 2013-05-09 11:33:37
Autor: xantiros

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czy napisanie "wina Tuska" jest dla ciebie znakie że musi mnie obchodzić ?
Jeśli tak, to faktycznie masz problem.

- dla mnie nawet możesz sobie dobrze robić na jego widok.

Od dziecka jesteÅ› taki ograniczony?

Schodzę na twój poziom intelektualny.

W przeciwieństwie do ciebie używa mózgu nie muszę mieć tak jak ty
swojego politycznego wodza.

Ble, ble, pobaw się mózgiem bo ci się nazwa Tusk zdecydowanie
za mocno na nim odcisnęła :)

Bynajmniej ma się czym bawić, ty nawet tego nie masz - biedak z ciebie.

Data: 2013-05-09 03:42:43
Autor: Marek Woydak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Kiedy ktoś, kogoś nie obchodzi, to o nim nie wspomina, a jeżeli
wspomina pomimo że nikt o Tuska nie pytał, to chyba obchodzi.

Jeśli tak, to faktycznie masz problem.

Podciągnij ten swój mózg, bo coś bredzisz okrutnie :)

- dla mnie nawet możesz sobie dobrze robić na jego widok.

Od dziecka jesteÅ› taki ograniczony?

Schodzę na twój poziom intelektualny.

Nie usprawiedliwiaj siÄ™, poziomy intelektualne znasz tak dobrze
jak nazwy, ale u naiwnych szczyli to raczej reguła a nie przypadek.

Data: 2013-05-09 11:50:18
Autor: xantiros

?

Kiedy ktoś, kogoś nie obchodzi, to o nim nie wspomina, a jeżeli
wspomina pomimo że nikt o Tuska nie pytał, to chyba obchodzi.

A może to było kpienie z takim jak ty sPiSkowców - nie przeszło przez główkę ?

Jeśli tak, to faktycznie masz problem.

Podciągnij ten swój mózg, bo coś bredzisz okrutnie :)

Byjamniej mam co, ty nie masz co podciągać.

Widać ześ oferma życiowa

Data: 2013-05-09 04:03:22
Autor: Marek Woydak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Tylko leming, dureń i ty, możecie wspólnie napisać "Nikt z fanatyków łupków
nie zwrócił uwagi.." pomijając wszystkie wystąpienia Tuska, konferencje
prasowe polityków PO i pospiesznie pisane specustawy. No ale od szczyli
w internecie nie można wymagać zbyt wiele :)

Jeśli tak, to faktycznie masz problem.

Podciągnij ten swój mózg, bo coś bredzisz okrutnie :)

Byjamniej mam co, ty nie masz co podciągać.

Nie potrafisz odróżnić nazwy od nazwiska, coś tam masz
ale dosyć kiepskiej jakości.

[...]

Widać że ci mamusia sznurówki wiązała, a teraz nie potrafisz
sobie z tym sam poradzić :)

Data: 2013-05-09 12:10:17
Autor: xantiros

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czy takie durnie i ty nie mogą załapać ze jak firma nie widzi sensu inwestycji to nie bedzie inwestować i poltyk może sobie mówic co chce ?

[...]

A skad wiesz ze miałem nazwisko na myśli ? A moze miałem na mysli TUSK VISON NETWORK i wtedy TUSK jest częścią nazwy - gdzieś ty człowieku szkołę kończył.

[...]

Idź pobiegaj może schudniesz, skoro piszesz o sznurówkach to widać ze masz problem z nimi.

Data: 2013-05-09 04:23:37
Autor: Marek Woydak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czy takie naiwne szczyle jak ty, nie potrafią odróżnić "mówić" od
"robić"? Przeczytaj i wykombinuj kto jest tym twoim fanatykiem:

Miliardy z łupkodatków: Gaz łupkowy ma sfinansować nowy system emerytalny
Rząd tworzy system opodatkowania gazu łupkowego. Nawet 70 proc. zysków może
trafić do budżetu. Z tych pieniędzy powstanie nowy fundusz emerytalny -
pisze Agaton Koziński. Gaz to pieniądze - lapidarnie stwierdził Donald Tusk
podczas wizyty w Lubocinie, gdzie dokonano próbnego odwiertu gazu
łupkowego. "Polska" dotarła do założeń projektu podziału zysków, które
mielibyśmy czerpać z komercyjnej eksploatacji złóż. Według założeń do
Skarbu Państwa trafiałoby 50-70 proc. sum generowanych ze sprzedaży gazu
pozyskanego z łupków. Duża część z nich zasilałaby nowo utworzony fundusz
pokoleniowy.
http://www.polskatimes.pl/artykul/452178,miliardy-z-lupkodatkow-gaz-lupkowy-ma-sfinansowac-nowy,id,t.html

Tusk: Gaz łupkowy w 2035 da Polsce bezpieczeństwo gazowe na 300 lat

"Przyjęliśmy te projekty, które są zbliżone do rozwiązań norweskich i
trochę kanadyjskich (...) One pozwolą na kilku etapach w sposób ostrożny,
bez przesady wyciągać także pieniądze dla państwa polskiego z tego
opłacalnego, jak sądzimy dla wszystkich gazowego biznesu" - ocenił premier. http://www.polskatimes.pl/artykul/451824,tusk-gaz-lupkowy-w-2035-da-polsce-bezpieczenstwo-gazowe-na,id,t.html

[...]

Tusk to nie nazwa, tylko nazwisko i to siÄ™ nigdy nie zmieni lemingu.

A moze miałem na mysli TUSK VISON NETWORK i wtedy TUSK jest częścią nazwy - gdzieś ty człowieku szkołę kończył.

Ble, ble, do szkoły byś się wybrał, mózg potrenował bo jak podrośniesz
to zostaniesz boukunem :)

Data: 2013-05-09 12:36:48
Autor: xantiros

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czy ty umiesz zrozumieć ze piszę o prywatnych firmach a nie o tym co politycy chca. Wklejasz wstawki gdzie jak byk pisze co "politycy" chcą.

[...]

To teraz geniuszu napisz mi jak rzad PL zmusi prywatne firmy do wydobywania gazu. W drodze ustawy ?

[...]

Zapewne firma "Duda" jest dla ciebie też nazwiskiem a nie nazwą firmy.
A moze miałem na mysli TUSK VISON NETWORK i wtedy TUSK jest częścią nazwy
- gdzieś ty człowieku szkołę kończył.

Ble, ble, do szkoły byś się wybrał, mózg potrenował bo jak podrośniesz
to zostaniesz boukunem :)

A co masz napisać, jak się racji nie ma.

Data: 2013-05-09 04:54:03
Autor: Marek Woydak
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
Dnia Thu, 09 May 2013 12:36:48 +0200, xantiros napisa³(a):

Czy ty umiesz zrozumieæ ze piszê o prywatnych firmach a nie o tym co politycy chca. Wklejasz wstawki gdzie jak byk pisze co "politycy" chc±.

To przypomnê co napisa³e¶:

[...]

Kto konkretnie jest tym fanatykiem ³upków który nie zwróci³
uwagi na to...?
To teraz geniuszu napisz mi jak rzad PL zmusi prywatne firmy do wydobywania gazu. W drodze ustawy ?

Kiedy odpowiesz na pytanie piêtro wy¿ej, mo¿e wtedy zrozumiesz, ¿e
lemingoza to choroba wrodzona i dlatego takim jak ty trzeba t³umaczyæ
ró¿nicê miêdzy nazwa a nazwiskiem.

Zapewne firma "Duda" jest dla ciebie te¿ nazwiskiem a nie nazw± firmy.

Wykopa³e¶ sobie ju¿ tak g³êboki do³ek, ¿e nie ma sensu kopaæ g³êbiej. To nie jest przedszkole, bzdety mo¿esz opowiadaæ kolegom na przerwie.

Data: 2013-05-09 13:12:57
Autor: xantiros
Marek Woydak wrote:

Dnia Thu, 09 May 2013 12:36:48 +0200, xantiros napisał(a):

Czy ty umiesz zrozumieć ze piszę o prywatnych firmach a nie o tym co
politycy chca. Wklejasz wstawki gdzie jak byk pisze co "politycy" chcÄ….

To przypomnę co napisałeś:

[...]

Kto konkretnie jest tym fanatykiem łupków który nie zwrócił
uwagi na to...?

Właśnie udowodniłeś ze nie rozumiesz tekstu czytanego.

To teraz geniuszu napisz mi jak rzad PL zmusi prywatne firmy do
wydobywania gazu. W drodze ustawy ?

Kiedy odpowiesz na pytanie piętro wyżej, może wtedy zrozumiesz, że
lemingoza to choroba wrodzona i dlatego takim jak ty trzeba tłumaczyć
różnicę między nazwa a nazwiskiem.

jak zwykle nie na temat - to u ciebie normalne ?

Zapewne firma "Duda" jest dla ciebie też nazwiskiem a nie nazwą firmy.

Wykopałeś sobie już tak głęboki dołek, że nie ma sensu kopać głębiej.
To nie jest przedszkole, bzdety możesz opowiadać kolegom na przerwie.

A co masz napiaś przyparty do ściany.

Data: 2013-05-09 05:21:04
Autor: Marek Woydak
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
Dnia Thu, 09 May 2013 13:12:57 +0200, xantiros napisa³(a):

Marek Woydak wrote:

[...]

W³a¶nie udowodni³e¶ ze nie rozumiesz tekstu czytanego.

[...]

Leming to g³upie zwierzê, kiedy podaæ zbyt du¿o informacji,
wtedy zaczyna siê gubiæ.

Zapewne firma "Duda" jest dla ciebie te¿ nazwiskiem a nie nazw± firmy.

Wykopa³e¶ sobie ju¿ tak g³êboki do³ek, ¿e nie ma sensu kopaæ g³êbiej.
To nie jest przedszkole, bzdety mo¿esz opowiadaæ kolegom na przerwie.

A co masz napia¶ przyparty do ¶ciany.

Nazwa Tusk dzia³a na ciebie jak p³achta na byka, lemingu :)

Data: 2013-05-09 13:37:16
Autor: xantiros
Marek Woydak wrote:

To przypomnę co napisałeś:

[...]

Ty taki mÄ…dry i nie wiesz ? No popatrz.

[...]

Leming to głupie zwierzę, kiedy podać zbyt dużo informacji,
wtedy zaczyna się gubić.

Opisujesz siebie ? Samokrytyka jest w cenie.

[...]

Nazwa Tusk działa na ciebie jak płachta na byka, lemingu :)

Widąc w 3 poście na kogo podziałała.

Data: 2013-05-09 05:41:26
Autor: Marek Woydak
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
Dnia Thu, 09 May 2013 13:37:16 +0200, xantiros napisa³(a):

Marek Woydak wrote:

[...]

Ty taki m±dry i nie wiesz ? No popatrz.

Nie krêæ lemingu, pytanie jest dosyæ proste. Ile razy trzeba ci
to powtarzaæ?

Data: 2013-05-09 13:56:39
Autor: xantiros
Marek Woydak wrote:

To przypomnę co napisałeś:

[...]

Nie kręć lemingu, pytanie jest dosyć proste. Ile razy trzeba ci
to powtarzać?

Wiedziałem, sPiSkowiec nie zrozumie aluzji.

[...]

Hahahahaha,ciebie naprawdÄ™ z domu bez klamek wypuscili.

Data: 2013-05-09 05:58:44
Autor: Marek Woydak
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
Dnia Thu, 09 May 2013 13:56:39 +0200, xantiros napisa³(a):

Marek Woydak wrote:

[...]

Wiedzia³em, sPiSkowiec nie zrozumie aluzji.

Pobawi³em siê przez chwilê, a teraz spierdalaj do przedszkola
bo mi czas marnujesz szczylu :)

Data: 2013-05-09 14:05:02
Autor: xantiros
Marek Woydak wrote:

Marek Woydak wrote:

Dnia Thu, 09 May 2013 12:36:48 +0200, xantiros napisał(a):

Czy ty umiesz zrozumieć ze piszę o prywatnych firmach a nie o tym
co politycy chca. Wklejasz wstawki gdzie jak byk pisze co
"politycy" chcÄ….

To przypomnę co napisałeś:

[...]

Pobawiłem się przez chwilę, a teraz spierdalaj do przedszkola
bo mi czas marnujesz szczylu :)

I znowu sPiSkowiec błyszczy ynteligencją. Jeszcze trochę a bedziesz świecił głupotą jaśniej niż słońce.

Data: 2013-05-09 18:27:36
Autor: Mark Woydak
Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie
On Thu, 9 May 2013 01:29:07 -0600, Marek Woydak wrote:

Dnia Thu, 09 May 2013 09:07:57 +-0200, xantiros napisa+AUI-(a):

Bogdan Idzikowski wrote:

Optymistyczne szacunki ameryka+AUQ-skich ekspert+APM-w z lat 2009+IBM-2011 zak+AUI-ada+AUI-y,
+AXw-e pod polsk+AQU- ziemi+AQU- kryj+AQU- si+ARk- gigantyczne zasoby gazu +AUI-upkowego rz+ARk-du od
3 do 5,3 bln m sze+AVs-c. Dzisiaj m+APM-wi si+ARk- o kilkudziesi+ARk-ciu miliardach metr+APM-w
sze+AVs-ciennych.
To r+APMBfA-nica zasadnicza +IBM- gdyby sprawdzi+AUI- si+ARk- optymistyczny scenariusz,
mieliby+AVs-my zasoby wystarczaj+AQU-ce na pokrycie krajowych potrzeb przez
minimum 200 lat, przy wariancie pesymistycznym gaz sko+AUQ-czy si+ARk- po kilku
latach.

http://tiny.pl/h8kj7

=====================

Czyli Karlino-bis!
Za chwil+ARk- zawyj+AQU- zwolennicy +AVs-wiatowego spisku!

ubawiony

Nikt z fanatyk+APM-w +AUI-upk+APM-w nie zwr+APM-ci+AUI- uwagi na to i+AXw- koncern Exon po kilku pr+APM-bnych odwiertach zacz+AQU- si+ARk- wycofywa+AQc- nic nie m+APM-wi+AQU-c. A jak wiadomo koncern nie wy+AUI-o+AXw-y kasy na co+AVs- ci nie ma szans na zysk adekwatny do wysoko+AVs-ci inwestycji. Ale to oczywiscie wszystko wina Tuska.

Leming to jednak wyj+AQU-tkowo g+AUI-upie zwierze :)

Tusk o gazie +AUI-upkowym:
https://www.youtube.com/watch?v=mDTpcSmo9Hc

Zn+APM-w si+ARk- podszywasz smole+AUQ-ski b+ARk-karcie?

MW

Pękła łupkowa bańka. Gazu nie ma i nie będzie