Data: 2011-06-06 09:47:54 | |
Autor: Aeddin | |
"Pękłem" obręcz - wymienić całe koło czy tylko obręcz. Studium opłacalności. | |
Witam, jak w temacie, udało mi się pęknąć obręcz w tylnym kole i to
wzdłuż, w miejscu pod klocki V-breaków, w taki sposób że opona wypycha rant obręczy w sposób uniemożliwiający normalną jazdę - trze się o klocek niemiłosiernie. No i mam dylemat, czy kupić całe koło, jak np. to: http://allegro.pl/kolo-tyl-shimano-lx-mavic-x-221-dt-v-break-i1646464800 ..html czy to: http://allegro.pl/kolo-tylne-26-deore-lx-dt-rodi-kapslowana-i1647168014. html Ale komplet nowych to właściwie niewiele więcej, np: http://allegro.pl/kola-mtb-deore-26-rmx-l719-czarne-i1640251513.html Grupa osprzetu chyba zbliżona, obręcze też wyglądają podobnie ;) Czy może badziej sensowne (czytaj tańsze ;-) ) jest kupno takiej obręczy: http://www.velo.com.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=1304 i zaplecenie z wykorzystaniem mało zużytej piasty Deore FH-M510 i szprych z tego pękniętego koła? Wymiary obręczy są praktycznie takie same jak tej starej, więc długość szprych powinna być odpowiednia. BTW, ileż w okolicach południowej części DC może kosztować taka operacja? Pozdrówka, -- Michał 'Aeddin' Ogiński |
|
Data: 2011-06-06 14:08:42 | |
Autor: Bartłomiej Zieliński | |
"Pękłem" obręcz - wymienić całe k o� | |
Użytkownik Aeddin napisał:
Czy może badziej sensowne (czytaj tańsze ;-) ) jest kupno takiej Niedawno przerabiałem temat, z powodu braku tylnego koła 28" w Velo zmienili mi tylko obręcz na taką: http://www.velo.com.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=1308 Ponieważ była też do zmiany tylna przerzutka i hak przerzutki, całość wyniosła ok. 320 zł. AFAIR w tej kwocie około robocizna to ok. 100 zł. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - * Bartłomiej Zieliński http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - |
|