Pahl sypie HGW

Data: 2016-09-16 22:13:51
Autor: u2
Pahl sypie HGW
Pahl, Waltz, typowo polskie nazwiska:)

http://niezalezna.pl/86142-gronkiewicz-waltz-klamala-ws-reprywatyzacji-wiceprezydent-pahl-sypie-hgw

Zaledwie kilka dni temu Hanna Gronkiewicz-Waltz zapowiadała na konferencji prasowej, że wszelkie zwroty działek zostają wstrzymane do czasu przyjęcia dużej ustawy reprywatyzacyjnej.  Prezydent Warszawy podkreślała to wielokrotnie, jednak jak się okazuje, zapewnienia te nie miały pokrycia w rzeczywistości. Kłamstwo Gronkiewicz-Waltz wyszło na jaw przez... wypowiedź jej nowego wiceprezydenta.

W zasadzie od końca sierpnia Hanna Gronkiewicz-Waltz jak mantrę na konferencjach prasowych powtarzała, że wstrzymuje do odwołania wszystkie zwroty nieruchomości w Warszawie. Miał być to efekt wykrycia nieprawidłowości przy reprywatyzacji działki przy ulicy Chmielnej 70.

Tymczasem nowy wiceprezydent stolicy Witold Pahl przyznał na antenie TOK FM, że nie może być mowy o jakimkolwiek wstrzymaniu reprywatyzacji. Czy zatem Hanna Gronkiewicz-Waltz kłamała zapowiadając wstrzymanie zwrotu działek? Witold Pahl próbował jeszcze robić dobrą minę do złej gry, ale słowo się rzekło...

  -  Reprywatyzacja nie jest wstrzymana. To była informacja pani prezydent, że w związku z medialnymi wątpliwościami co do prawidłowości tych postępowań, zarządzono taki przegląd tych spraw, które powinny być rozstrzygnięte niezwłocznie. Zostały dodatkowe, zaostrzające warunki wprowadzone, no bo nikt nie zwalnia z urzędników odpowiedzialność za nadzór nad mieniem warszawiaków. Bardzo wyraźnie wczoraj padła deklaracja ze strony biura prawnego, reprezentującego miasto ze wskazaniem, że te nieruchomości, które orzeczeniami sądów powinny być zwrócone, będą teraz sukcesywnie zwracane. Zwłaszcza te, gdzie sąd nakłada kary na miasto. Zatrzymać się tego nie da, nie wolno. Chyba, że ustali się w trakcie wewnętrznych procedur, takich dodatkowych, że doszło do sytuacji, która takie wstrzymanie uzasadnia - tłumaczył Witold Pahl na antenie TOK FM.

O rozdźwięk wyjaśnień Pahla ze słowami Gronkiewicz-Waltz dopytywał jeszcze Jacek Żakowski.
  - Czyli pani prezydent popłynęła troszeczkę z budowaniem oczekiwań, że to się wstrzyma - uznał Żakowski.
- Może trzeba apelować do parlamentu, żeby uchwalił wstrzymującą to ustawę? - próbował jeszcze ratować sytuację nowy wiceprezydent Warszawy.
Ujawnienie faktu, że zapowiadane przez Hannę Gronkiewicz-Waltz wstrzymanie reprywatyzacji nie jest w ogóle egzekwowane wywołało sporą burzę w mediach społecznościowych. Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze stwierdza wprost, że udało się przyłapać prezydent Warszawy na kolejnym kłamstwie.

Słów krytyki pod adresem stołecznego ratusza nie kryje Jan Śpiewak ze Stowarzyszenia Miasto Jest Nasze. Odnosząc się do całej sytuacji nie przebiera w słowach:
  - Jak patrzę na Was i słucham Was zbiera mi się na torsje. Nie jesteście żadną elitą, jesteście pasożytniczą warstwą, która uzurpuje sobie pozycję elity. Przyszliście do polityki realizować swoje partykularne cele. Powiecie każde kłamstwo byle utrzymało Was u władzy. Wycieracie sobie gębę Trybunałem i Konstytucją, ale gdy przychodzi co do czego - gdy wyrok TK może zmienić życie setek tysięcy zwykłych ludzi, macie to już gdzieś. Jesteście personifikacją warcholstwa w czystej postaci. Najchętniej przywrócilibyście pańszczyznę chłopów i prawo pierwszej nocy. Gardzicie wszystkim dookoła Was. Jesteście ślepi i po prostu obrzydliwi.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-16 14:41:27
Autor: Zenek Kapelinder
Pahl sypie HGW
Pani prezydent to moze zakazac mezowi sikania na stojaco. Decyzje sa wydawane na podstawie obowiazujacych przepisow. Jesli ktos spelnia obecne warunki to urzad nie moze nic zrobic z wyjatkiem oddania nieruchomosci. Pani prezydent chyba zyje w swiecie rownoleglym.

Data: 2016-09-17 08:49:58
Autor: u2
Pahl sypie HGW
[...]

to do czego ona jest, że nawet przepisów nie może zmienić, widać na tych przepisach i ona zarobiła wiele melonów, a w tłumie "prywatyzacji" łatwiej ukryć własną pazerność i przekręty:)

Data: 2016-09-17 09:25:08
Autor: KOD mit uns!
Pahl sypie HGW
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:20b385eb-8e14-4cc8-8f21-207c57087dd8googlegroups.com...
[...]

A cóż to a cóż to? Dostaliście z centrali polecenie obrzucania naszego prezydenta łajnem?

Data: 2016-09-17 18:11:47
Autor: t-1
Pahl sypie HGW
[...]

Obecne przepisy sa takie, że po 30 latach posiadacz samoistny nabywa prawo własności nawet w złej wierze.
I jest to fundamentalna zasada cywilizowanego prawa.
Inaczej nikt nie może być pewny majątku na skutek jakiś roszczeń.
Więc skarb państwa lub miasta nabyły działki mocą zasiedzenia nawet gdyby dekret Bieruta był draństwem.
Gdy Polska odzyskała niepodległość po 1 wojnie światowej nie było żadnych zwrotów majątków zabranych np. powstańcom styczniowym przez carat.
Ergo, nikt nie spełnia obecnie warunków na odebranie nieruchomości.
Co poza tym jest, szwindlem jest.

Data: 2016-09-17 09:24:05
Autor: KOD mit uns!
Pahl sypie HGW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc527f$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
Pahl, Waltz, typowo polskie nazwiska:)

Takj samo dobre jak Kornhauser czy Wassermann.

Data: 2016-09-17 00:33:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pahl sypie HGW
W dniu sobota, 17 września 2016 09:27:52 UTC+2 użytkownik KOD mit uns! napisał:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc527f$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
> Pahl, Waltz, typowo polskie nazwiska:)

Takj samo dobre jak Kornhauser czy Wassermann.

I jak Śpiewak czyli Singer.
To jest typowa sprawa między Żydami co do rozstrzygnięcia sporu o prawo do
własności gojów.

Data: 2016-09-17 03:29:58
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Pahl sypie HGW
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

I jak Śpiewak czyli Singer.
To jest typowa sprawa między Żydami co do rozstrzygnięcia sporu o prawo do
własności gojów.

Mnie Krzewciu wydaje się że po jednej stronie sporu stoi elitka
żydosko-gojcowa, a po drugiej (drążąca sprawę) też żydosko-gojcowa.
Jak w 2RP Krzewciu. Widocznie Hajka utwierdziła się w swoich racjach,
jak ja wybrali na 3 kadencję. Ale to problem nie tylko Hajki, takie
kurewstwo jest w większości dużych miast. No i żydziaki z MJN
mają jeden mocny argument, pytali czemu PIS tak głośno nie krzyczał
i samodzielnie tematu nie drążył? Owszem Kaczor jak co przylukał
to szabrowników wypierdalał z ratusza, ale głośno raczej nie było.
https://pbs.twimg.com/media/Cr7hEF9XEAAgVLD.jpg:large

Mordę darli wyłącznie Palikoty, Kękuś i MJN.

Data: 2016-09-17 05:57:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pahl sypie HGW
W dniu sobota, 17 września 2016 12:29:59 UTC+2 użytkownik Dziamgot Niestrudzony napisał:
> [...]

https://pbs.twimg.com/media/Cr7hEF9XEAAgVLD.jpg:large

Mordę darli wyłącznie Palikoty, Kękuś i MJN.

Spór ma to do siebie, że zawsze ma dwie strony co najmniej. I rzadko kiedy
możliwe jest rozwiązanie satysfakcjonujące obie. Dlatego nie ma zawodu gorzej
poniewierającego moralnie niż zawód sędziego, bo niemal zawsze znajduje się
ktoś niezadowolony z rozstrzygnięcia, choćby sędzia sądził z pełną znajomością
logiki i faktów.

Data: 2016-09-17 08:38:51
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Pahl sypie HGW
[...]

Sędzia z Poznania zatwierdzała fałszywe testamenty, dzięki czemu jej mąż "odziedziczył" kamienicę.
http://niewygodne.info.pl/artykul7/03284-- Wzajemna-poblazliwosc-nadzwyczajnej-kasty-ludzi.htm

W cywilizacji na drugi dzień taki sędzia jest wędzony za orzekanie we własnej sprawie Krzewciu, nu ale w gojcowie stawka jest wysoka.
Tka kamienica to w chj kasy.

Pahl sypie HGW