Pahl sypie HGW

Data: 2016-09-17 09:24:05
Autor: KOD mit uns!
Pahl sypie HGW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc527f$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
Pahl, Waltz, typowo polskie nazwiska:)

Takj samo dobre jak Kornhauser czy Wassermann.

Data: 2016-09-17 00:33:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pahl sypie HGW
W dniu sobota, 17 września 2016 09:27:52 UTC+2 użytkownik KOD mit uns! napisał:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc527f$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
> Pahl, Waltz, typowo polskie nazwiska:)

Takj samo dobre jak Kornhauser czy Wassermann.

I jak Śpiewak czyli Singer.
To jest typowa sprawa między Żydami co do rozstrzygnięcia sporu o prawo do
własności gojów.

Data: 2016-09-17 03:29:58
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Pahl sypie HGW
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

I jak Śpiewak czyli Singer.
To jest typowa sprawa między Żydami co do rozstrzygnięcia sporu o prawo do
własności gojów.

Mnie Krzewciu wydaje się że po jednej stronie sporu stoi elitka
żydosko-gojcowa, a po drugiej (drążąca sprawę) też żydosko-gojcowa.
Jak w 2RP Krzewciu. Widocznie Hajka utwierdziła się w swoich racjach,
jak ja wybrali na 3 kadencję. Ale to problem nie tylko Hajki, takie
kurewstwo jest w większości dużych miast. No i żydziaki z MJN
mają jeden mocny argument, pytali czemu PIS tak głośno nie krzyczał
i samodzielnie tematu nie drążył? Owszem Kaczor jak co przylukał
to szabrowników wypierdalał z ratusza, ale głośno raczej nie było.
https://pbs.twimg.com/media/Cr7hEF9XEAAgVLD.jpg:large

Mordę darli wyłącznie Palikoty, Kękuś i MJN.

Data: 2016-09-17 05:57:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pahl sypie HGW
W dniu sobota, 17 września 2016 12:29:59 UTC+2 użytkownik Dziamgot Niestrudzony napisał:
> [...]

https://pbs.twimg.com/media/Cr7hEF9XEAAgVLD.jpg:large

Mordę darli wyłącznie Palikoty, Kękuś i MJN.

Spór ma to do siebie, że zawsze ma dwie strony co najmniej. I rzadko kiedy
możliwe jest rozwiązanie satysfakcjonujące obie. Dlatego nie ma zawodu gorzej
poniewierającego moralnie niż zawód sędziego, bo niemal zawsze znajduje się
ktoś niezadowolony z rozstrzygnięcia, choćby sędzia sądził z pełną znajomością
logiki i faktów.

Data: 2016-09-17 08:38:51
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Pahl sypie HGW
[...]

Sędzia z Poznania zatwierdzała fałszywe testamenty, dzięki czemu jej mąż "odziedziczył" kamienicę.
http://niewygodne.info.pl/artykul7/03284-- Wzajemna-poblazliwosc-nadzwyczajnej-kasty-ludzi.htm

W cywilizacji na drugi dzień taki sędzia jest wędzony za orzekanie we własnej sprawie Krzewciu, nu ale w gojcowie stawka jest wysoka.
Tka kamienica to w chj kasy.

Pahl sypie HGW