Pajace u władzy

Data: 2015-01-11 18:04:33
Autor: El Comandante
Pajace u władzy
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zerwane-rozmowy-Gornicy-groza-zaostrzeniem-strajku,wid,17168414,wiadomosc.html

~lop 36 minut temu

Zrestrukturyzować i zlikwidować urzędy!!!

~kolo 36 minut temu

to chłopy ruszą na warszawa z kilofami.

~Szakal 37 minut temu

To samo zrobią co z hutami, stoczniami i całym przemysłem włókienniczym górnicy jestem z wami !!!!!!!! trzymajcie się !!!!

~jack64 34 minuty temu

to jedyna i ostatnia grupa zawodowa która może wypier...ć tych bandytów od koryta .

~obserwator 28 minut temu

A może rządzący zaczęliby od likwidacji własnych przywilejów, gdyż od kilku lat mam wrażenie, że w Polsce zaczęliśmy już budować ustrój feudalny! Pracownikom śmieciówki, a rządzącym omawiającym prywatne sprawy kolacje za 1.500 zł z kieszeni podatników! To jakaś kpina! Zwyczaje z czasów XVIII wiecznej oligarchii magnackiej tuż przed nastaniem rozbiorów!

~kuku 36 minut temu

Ale was solidaruchy załateily-- -- nic vmnie was nie szkoda -- -bosvie crobotnikoe w 89r zdradsili

Pajace u władzy