Pajd Polski - kopara mi opadla

Data: 2011-09-28 07:16:39
Autor: MarcinJM
Pajd Polski - kopara mi opadla
http://www.ramonarallying.com/
Jak latwo sie domyslec, mialem z paniami wieeele spraw do omowienia :)
A poniewaz wykonywalem funkcje "scrutineering" wiec moglem byc wszedze i o dowolnej porze :)

Na powaznie:
Jazda dziewczyn byla najbardziej efektowna, pelne boki, 100% ognia.
A skonczylo sie jak zwykle w takich przypadkach: rolka i po imprezie.
Szkoda.

Fajna mam pamiatke z rajdu: kask OMP z autografami wszystkich kierowcow (dodatkowo pilotka Ramony + oczywiscie prof. Wislawski). Bylem akurat na znakowaniu opon, wiec wszyscy musieli przejechac przez moje stanowisko.

Bardzo mily gest zrobil Holek. Syn moj 5 letni jak uslyszal, ze jest Holek, kazal sie wiezc na regruping i przy plocie siedzial na dachu mojego sejacza, wypatrujac Holka. A, ze Holek byl w bezposednim zasiegu, zapytalem go, czy sprawilby mlodemu przyjemnosc i podszedl do niego. Jak to Holek: "nie ma sprawy". Mlody sie rozplynal ze szczescia.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-09-28 10:26:59
Autor: Przemysław Czaja
Pajd Polski - kopara mi opadla

Użytkownik "MarcinJM"

Bardzo mily gest zrobil Holek. Syn moj 5 letni jak uslyszal, ze jest Holek,

Teraz łagodnie skręć w prawo a następnie na rondzie drugi wyjazd, na rondzie drugi wyjazd ;-)

Data: 2011-09-28 12:13:27
Autor: MarcinJM
[...]

Syn nie z tej strony go zna. Lobuz wpisuje w googlownicy "rajd" i oglada wszystkie filmy. Powiedzial nawet Holkowi, ze "musi naprawic zderzak", bo na ktoryms filmie widzial, ze urwal.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Pajd Polski - kopara mi opadla