Pajdak Ty pracusiu

Data: 2018-12-04 17:23:08
Autor: z
Pajdak Ty pracusiu
A może bocie? ;-)

Data: 2018-12-04 09:01:23
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Pajdak Ty pracusiu
użytkownik z napisał:
A może bocie? ;-)

Pajdak kiedyś pisał o swoich fumflach z tyg. Urbacha Joska "NIE"
Być może teraz jest na bezrobociu, to co ma robić innego?:)
Stara już po menopauzie więc robienie dzieci odpada. Pozostaje klawiatura.

Data: 2018-12-05 08:13:05
Autor: Pajdak
kwasigroch leniuchuje
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik z napisał:

Pajdak kiedyś pisał o swoich fumflach z tyg. Urbacha Joska "NIE"

I tu się koniu bozy mylisz. Nie znam żadnego Urbacha czy Joska, nie mam
kumpli w Nie. To leśne dziadki tacy jak wy. Komusze wypierdki. "Nie" to
PRL-owska gadzinówka więc blizej do niej takim jak wy niz mi.

Być może teraz jest na bezrobociu, to co ma robić innego?:)

Nie jestem na bezrobociu, wiekszośc czasu pochłaniaja interesy (obecnie w
UK) a psp jest wyłacznie rozrywką. Nic mnie tak nie bawi jak wasze
ubolewanie, że jesteście głupcami! ;-)))

Stara już po menopauzie

Słuchaj no złamany fiucie! Od mojej "starej" WON! Zrozumiano!
Chcesz mieć skrzywioną przegrodę nosową?!

więc robienie dzieci odpada.

To, że jesteś efektem wizyty listonosza to nie mój problem. ;-)))

Pozostaje klawiatura.

A tobie własna graba! ;-D

Pies sąsiada wciąz tęskni za toba, cos ty mu zrobił? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-12-05 07:55:01
Autor: Pajdak
"z" Ty leniu!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c06a9ed$0$484$65785112news.neostrada.pl...
A może bocie? ;-)

Kombinuj dalej ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-05 09:45:25
Autor: z
"z" Ty leniu!
W dniu 2018-12-05 o 07:55, Pajdak pisze:

Kombinuj dalej ;-)))

To zachowuj chociaż pozory że robisz to spontanicznie.
Zerknij chociaż na listę postów. Nie daje Ci to nic do myślenia?
Czy Ty myślisz? ;-)

Data: 2018-12-05 20:02:08
Autor: Pajdak
Ty leniu!
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c079026$0$485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-12-05 o 07:55, Pajdak pisze:

Kombinuj dalej ;-)))

To zachowuj chociaż pozory że robisz to spontanicznie.

Mam wielu "wiernych czytaczy" więc nie mogę pozbawić ich codziennej dawki adrenaliny! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-05 11:42:40
Autor: Zenek Kapelinder
Ty leniu!
Zadbaj zebys mial jeszcze odpisywaczy. Bo inaczej jest jak z dziadem co mowil do obrazu.

Pajdak Ty pracusiu