Pakiet kwotowy w simplusie

Data: 2010-09-03 22:05:21
Autor: Grzegorz Fikier
Pakiet kwotowy w simplusie
          Witam grupowiczów. Przed chwileczka dostalem sms-a od simplusa ze mam mozliwosc aktywacji pakietu 40 zl waznego 14 dni ktory kosztuje 20 zl i mozna go wykorzystac na polaczenia i sms w sieci plus aktywuje sie go *121*11*52#. Na stronie plus.pl nie widze informacji na ten temat. Pewnie to promocja dla stałych uzytkowikow. Pozdrawiam

Data: 2010-09-04 01:00:35
Autor: Maciej Muran
Pakiet kwotowy w simplusie
Użytkownik "Grzegorz Fikier" <grzefik@plusnet.pl> napisał
[...]