Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?

Data: 2014-02-25 15:14:41
Autor: Grzegorz Brzuchalski
Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?
W dniu .02.2014 o 16:37 Karol <Lo@lek.pl> pisze:

Orange proponuje "Pakiet podstawowy" za 79 z艂/mies. na 12 miesi臋cy.
W sk艂ad pakietu wchodzi:
- Internet 20 Mb/s
- LiveBox 2.0 (WiFi)
- telewizja internetowa 56 kana艂贸w
- dekoder Sagemcom z kart膮 i pilotem,
   (do zwrotu po zako艅czeniu umowy)
Dekoder nie jest wyposa偶ony w dysk do nagrywania, mo偶na go jednak
dokupi膰 i dzi臋ki mo偶liwo艣ci wk艂adania/wyjmowania powinno da膰 si臋
przenosi膰 nagrany materia艂 na inny zewn臋trzny no艣nik.
Nie wiem jednak jaki konkretnie dysk m贸g艂by to by膰.

By艂bym wdzi臋czny za uwagi u偶ytkownik贸w tego pakietu.
Musz臋 szybko podj膮膰 decyzj臋, bo ko艅czy mi si臋 dotychczasowa umowa.

Karol

Ja generalnie wynegocjowa艂em z Orange:
- Internet 300MBit/s
- Livebox z wifi, 320gb dysku, ile艣 tam program贸w
- telefon

za 艣rednio 50z艂 miesi臋cznie.
Ale m贸j blok by艂 w ofercie "艣wiat艂owodowej", wi臋c pewnie st膮d ta r贸偶nica.
Co do telewizji, to nie wiem co tam jest, bo nie mam tv, nie ogl膮dam itd.  Wzi膮艂em pakiet, bo by艂 taniej ni偶 bez pakietu.

pozdrawiam
gb

Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?