Pakiet zespolony (demontaż)

Data: 2012-09-18 17:30:07
Autor: Mav
Pakiet zespolony (demontaż)
Witam!

Mam następujący problem. Mam stary pakiet zespolony (bodajże 117 mm), ale w niezłym stanie. Chciałbym go wkręcić do innego rowera na tradycyjnych miseczkach. Miseczku już mam wymontowane, jednak mam niewielki problem z pakietem.

Tutaj niewielka ilustracja:

http://swiatroweru.com.pl/item.php?show=product&pid=391

Nie bardzo umiem odzielić/zdjąc z reszty wkładu supportowego element oznaczony nr. 1. To się wykręca, zdejmuje? Jak to k....stwo zdjąc?

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-09-18 17:38:05
Autor: Mav
Pakiet zespolony (demontaż)
[...]

Przy okazji. Dokładnie taki typ - http://flybike.pl/index.php?p318,vp-bc-73-os-suportu-suport-kwadrat-bsa-68-122-5mm

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-09-18 19:00:40
Autor: Mav
Pakiet zespolony (demontaż)
Przy okazji. Dokładnie taki typ - http://flybike.pl/index.php?p318,vp-bc-73-os-suportu-suport-kwadrat-bsa-68-122-5mm

Już chyba rozumiem dowcip z "wkręcaniem" pakietu "ZESPOLONEGO"

Pozdrawiam, M.

Pakiet zespolony (demontaż)