Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?

Data: 2009-06-23 22:08:41
Autor: jw1066
Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
Witam,
Szukam jakiejś promocji w pakietowej transmisji danych w Tak Tak-u w taryfie
Nowy Tak Tak i nic nie znajduję. Czyżby nie było żadnych możliwości kupna
paczek KB lub MB po promocyjnych cenach czy może źle szukam?
W ogóle jedyne co znalazłem w temacie pakietowej transmisji danych w Tak Taku
to cena 500kB za 0,72 zł. Czy ktoś może mnie trochę naprowadzić na jakieś informacje o tym.

Data: 2009-06-23 22:11:32
Autor: Paweł Gąska
Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
Witam,

W odpowiedzi na maila od jw1066@wp.pl
z dnia: 2009-06-23 22:08:
[...]
co byś nie zakupił i tak Cię oszukają :]

poczytaj niżej mój post pod tyt. "prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect"

a BlueConnect na kartę to właśnie TakTak :]

Paweł

Data: 2009-06-23 22:38:08
Autor: jw1066
> [...]

a BlueConnect na kartę to właśnie TakTak :]

ale ja mam Tak Taka i mnóstwo forsy na nim i chcę ją jakoś wykorzystać
do połączeń internetowych w laptopie(na wakacjach) wykupując jakieś pakiety
ale nic nie znajduję w temacie :(

Data: 2009-06-23 22:40:13
Autor: perszing
[...]

Kup sobie karte innej sieci i nie marudz z tym netem na TT.

A co do kasy to poczekaj, az wejdzie w zycie prawo nakazujace zwracanie srodkow przy rezygnacji z opa. Wczesniej czy pozniej czegos takiego sie doczekamy, bo na zachodzie juz jest.

p.

Data: 2009-06-23 22:59:39
Autor: jw1066
> [...]
> ale nic nie znajduję w temacie :(

Kup sobie karte innej sieci i nie marudz z tym netem na TT.

ale w czym jest problem z netem w TT? W cenach, brakach pakietów
promocyjnych, innych?

A co do kasy to poczekaj, az wejdzie w zycie prawo nakazujace zwracanie srodkow przy rezygnacji z opa. Wczesniej czy pozniej czegos takiego sie doczekamy, bo na zachodzie juz jest.

czyzby miało to wejść jeszcze w tym tygodniu bo za tydzień
wyjeżdzam na wakacje na których che już korzystać z netu? ;)

Data: 2009-06-24 19:45:53
Autor: X
Użytkownik jw1066@wp.pl napisał:
[...]

Bierz pakiety internetowe w Simplusie. Wywal karte TakTaka a zobaczysz jak bedzie różnica na Plus:) Dowolne pakiety aktywujesz,25MB za 5zł, 100MB za 10zł, 250MB za 20zł, 500MB za 35zł...Najlepszy mobilny internet w dużych paczkach jest właśnie w SImplusie, jeśli masz zamiar korzystać z dużej transmisji danych oraz gdzieś w górach gdzie zasiegu Playa nie znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz   20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

Data: 2009-06-24 21:44:14
Autor: perszing
Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?

znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz  20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

Chciales powiedziec : jestes na wsi to uzywaj simplusa, a jak jestes w miescie to uzywaj pleja.

Co by nie mowic, ale play ofera internetu na karte znokautowal konkurencje. U innych opow limity transmisji danych w abo po 500MB sa smieszne i chyba jedynie po to stworzone zeby wk* czlowieka, ktory dal sie nabrac i podpisal umowe. W play jest 2GB miesiecznie za 22,5 zl/miesiac, przy kupnie doladowania na allegro.

Dziwi mnie to ze wielka trojca przez tyle miesiecy nie zareagowala na oferte pleja. Ale widocznie dalej lapia wystarczajaca ilosc naiwniakow.

p.

Data: 2009-06-24 23:03:53
Autor: jw1066WYTNIJTO
> [...]

Bierz pakiety internetowe w Simplusie. Wywal karte TakTaka a zobaczysz jak bedzie różnica na Plus:) Dowolne pakiety aktywujesz,25MB za 5zł, 100MB za 10zł, 250MB za 20zł, 500MB za 35zł...Najlepszy mobilny internet w dużych paczkach jest właśnie w SImplusie, jeśli masz zamiar korzystać z dużej transmisji danych oraz gdzieś w górach gdzie zasiegu Playa nie znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz   20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

Po pierwsze mam dużo kasy w TT i musze ją jakoś wydać np. na internet
a po drugie to jadę do takiej dziury gdzie dociera tylko Era. Nie ma tam
nic więcej (skandal!). Dlatego odkładam mojego abonamentowego Plusa do szuflady i wyjmuję starą kartę TT. Zresztą zasięg ery też jest słabiutki więc w ogóle obawiam się czy internet tam bedzie działał.

Data: 2009-06-23 23:16:08
Autor: Mariusz

Użytkownik <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:67c0.00000059.4a413649newsgate.onet.pl...
[...]

Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/War_Prom_GPRS_Happy.pdf

M. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4181 (20090623) __________

Data: 2009-06-23 23:18:12
Autor: Mariusz
Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
5 mb za 5 zl, zapomnialem dodac. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4181 (20090623) __________

Data: 2009-06-24 20:50:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 23 Jun 2009 23:18:12 +0200, Mariusz napisał(a):

5 mb za 5 zl, zapomnialem dodac. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4181 (20090623) __________

nie, zapomniałeś to wyłączyć doklejania tego śmiecia w każdym poście

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-25 18:22:15
Autor: Mariusz
Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
Mała cena za to, że jako jedyny odpisałem NA TEMAT

Data: 2009-06-24 23:05:41
Autor: jw1066
> [...]

Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

o dzięki, właśnie takiego czegoś szukałem

Data: 2009-06-28 22:40:10
Autor: jw1066
> [...]

Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

Faktycznie mało atrakcyjne to jest skoro tylko 5MB i to na cały miesiąc :((

--

Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?