Pakiety BIK - warto?

Data: 2013-10-09 02:04:43
Autor: Konfabulator
Pakiety BIK - warto?
To ja podepnę się z pytaniem, czy raport darmowy można zamówić potwierdzając tożsamość profilem zaufanym ePUAP? Czy tylko osobiście/pocztą?

Data: 2013-10-09 04:34:59
Autor: Kris
Pakiety BIK - warto?
W dniu środa, 9 października 2013 11:04:43 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
To ja podepnę się z pytaniem, czy raport darmowy można zamówić potwierdzając >tożsamość profilem zaufanym ePUAP? Czy tylko osobiście/pocztą?
Przez net możesz Sobie konto w BIK otworzyc i zamawiać raporty. Tylko scan dowodu musisz im zapodac i 1zł kontrolny przelew.

Data: 2013-10-09 19:14:27
Autor: Borys Pogoreło
Pakiety BIK - warto?
Dnia Wed, 9 Oct 2013 04:34:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Przez net możesz Sobie konto w BIK otworzyc i zamawiać raporty. Tylko scan dowodu musisz im zapodac i 1zł kontrolny przelew.

Lub dostajesz list polecony ZPO + SMS.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-10-09 10:54:32
Autor: Konfabulator
Pakiety BIK - warto?
Borys Pogoreło
[...]

Dziękuję Wam za info. Szkoda, że to nie działa z ePUAPem. Nie trzeba by nic skanować, przelewać, a darmowy raport mógłby przychodzić mailem od ręki. Może o tym po prostu nie pomyśleli? Aż wyślę zapytanie.

Data: 2013-10-09 14:16:58
Autor: witek
Pakiety BIK - warto?
Borys Pogoreło

-

Dziękuję Wam za info. Szkoda, że to nie działa z ePUAPem. Nie trzeba by nic skanować, przelewać, a darmowy raport mógłby przychodzić mailem od ręki. Może o tym po prostu nie pomyśleli? Aż wyślę zapytanie.

Nie mogli o tym pomyslec bo epuap to administracja rządowa a bik to firma komercyjna.

Data: 2013-10-15 00:04:56
Autor: MrMrooz
Pakiety BIK - warto?
W dniu środa, 9 października 2013 21:16:58 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Konfabulator wrote:
> [...]

Nie mogli o tym pomyslec bo epuap to administracja rządowa a bik to firma komercyjna.

DO też jest wydawane przez administrację a mimo wszystko jest uznawany przez firmy prywatne, mogłoby być podobnie z epuap.

Michał M

Data: 2013-10-09 12:24:34
Autor: mx
Pakiety BIK - warto?
"Konfabulator"  wrote

To ja podepnę się z pytaniem, czy raport darmowy można zamówić potwierdzając tożsamość profilem zaufanym ePUAP? Czy tylko >osobiście/pocztą?

Dobre pytanie, jak się do ZIP zapisywałem, tylko osobiście. Napisałem nawet skargę do Boniego na (przez) ten ich bezużyteczny ePUAP, odpowiedzi ni ch...... Kiedyś do Urzędu Miasta, tez zero odzewu.

Data: 2013-10-09 13:50:29
Autor: mx
Pakiety BIK - warto?
"Wojciech Bancer"  wrote
BIK nie jest urzędem, więc ePUAP go niespecjalnie interesuje.

Urząd nie urząd, ale tożsamość potwierdza. Czego jeszcze im potrzeba? Kwity na wszystko nadal być muszą?

Data: 2013-10-09 15:44:44
Autor: mx
Pakiety BIK - warto?
"Wojciech Bancer"  wrote
Urząd nie urząd, ale tożsamość potwierdza.

Na podstawie jakiego przepisu tak uważasz?

Logika.
Jak ten sam urząd wyda "papierowy" DO, to jego skan jest akceptowany, jak potwierdza tożsamość elektronicznie, to nie wystarcza. Dla mnie to kolejny polski absurd, ale cóż, jeden z miliona.

Pakiety BIK - warto?