Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6

Data: 2009-05-26 19:26:23
Autor: Paweł W.
Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
X pisze:

W dowolnym momencie można sprawdzić liczbę MB dostępnych w Pakiecie oraz termin ważności pakietu za pomocą krótkiego kodu, tj. wpisując: *121# i wybierając zadzwoń. Po wyczerpaniu MB dostępnych w pakiecie transmisja danych będzie rozliczana zgodnie z posiadaną taryfą lub planem cenowym.

Co się dzieje z nie wykorzystanym do końca pakietem po upływie 30 dni? Po wykupieniu następnego są doliczane niezużyte MB, czy idzie w cholerę???

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2009-05-26 20:29:33
Autor: X
Użytkownik Paweł W. napisał:
X pisze:

[...]

Nie wykorzystany pakiet po 30dniach (720h) przepada. Trzeba skalkulować i podjąć decyzję jaki pakiet Ci wystarczy -masz pakietów do wyboru do koloru:) Ja kupię 250MB i wykorzystam w 30dni spokojnie pod laptopa. Kolejny pakiet tego samego rodzaju i wielkości mozesz kupić gdy skończy się poprzedni pakiet w terminie jego ważności lub minie jego termin. Do tego masz kod *121# który poinformuje cie na bieżąco o saldzie pakietu. Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i to w prepaid;)

Data: 2009-05-26 21:24:53
Autor: Paweł W.
X pisze:

Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i to w prepaid;)

A widzisz, a dla mnie nie, bo na karcie iPlusa mam w tej chwili ok. 100zł, które czeka na wydanie od paru miesięcy :P

Pozdrawiam,
Paweł W.

Data: 2009-05-26 22:23:43
Autor: Wooyek
Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i to w prepaid;)

Żeby jeszcze było naliczanie przynajmniej co 1kB...

Data: 2009-05-27 11:24:23
Autor:
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał(a):
> Jak dla mnie najlepsze dotychczasowe rozwiazanie na internet mobilny i to > w prepaid;)

Żeby jeszcze było naliczanie przynajmniej co 1kB...

Niestety, naliczanie jest co 100kb i to chyba oddzielnie dla odebranych i
wysłanych

Data: 2009-05-27 20:44:37
Autor: Wooyek
Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6

> Żeby jeszcze było naliczanie przynajmniej co 1kB...

Niestety, naliczanie jest co 100kb i to chyba oddzielnie dla
odebranych i wysłanych

Jeszcze nie sprawdzałem, ale najpewniej tak.

Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6