Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Pakiety minut w Play - pytanie

Pakiety minut w Play - pytanie

Data: 2009-03-22 20:13:11
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety minut w Play - pytanie
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.
Czy w związku z tym mam rozumieć, że jestem ograniczony do 3 pakietów na
okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście
godzin ;)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Data: 2009-03-22 20:35:51
Autor: wiatrak
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gq61oc$18j$1news.interia.pl...
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.
Czy w związku z tym mam rozumieć, że jestem ograniczony do 3 pakietów na
okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście
godzin ;)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija  po 30dniach od aktywacji. Tak więc masz 2 "aktywne " pakiety bez minut i jeden aktywny z 60 minutami. Następny będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji pierwszego z nich. Proste?

wiatrak


Data: 2009-03-22 20:38:36
Autor: Piotr M
Pakiety minut w Play - pytanie
wiatrak
napisał(a):
Następny
będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji pierwszego z nich

Data: 2009-03-22 21:45:09
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety minut w Play - pytanie
"wiatrak" news:gq5rv9$pt$1node1.news.atman.pl

Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to
czy
wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija  po 30dniach
od aktywacji. Tak więc masz 2 "aktywne " pakiety bez minut i jeden aktywny
z
60 minutami. Następny będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji
pierwszego z nich. Proste?

Dziękuję za wyjaśnienie!
Pozdrawiam.

Data: 2009-03-23 11:11:16
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:35:51 +0100, wiatrak napisał(a):

Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija  po 30dniach od aktywacji.

Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-23 12:06:18
Autor: .z.
Pakiety minut w Play - pytanie
Chris pisze:
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:35:51 +0100, wiatrak napisał(a):

Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija  po 30dniach od aktywacji.

Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.


Punkt 8 regulaminu

Data: 2009-03-23 16:58:13
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:06:18 +0100, .z. napisał(a):

Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszý.


Punkt 8 regulaminu

Wiýc cytujý:
"8. Minuty przyznane w ramach usługi Ľ100 minut do Play i na stacjonarne
w Play Freshľ ważne s˘ 30 dni od dnia ich przyznania."

Gdzie tu pisze, że PAKIET jest ważny 30 dni?
Pisze tylko o minutach, a minuty zostały wykorzystane i ich nie ma!
Gdzie pisze, że pakiet jest ważny także po wykorzystaniu minut zawartych
w pakiecie?
Też nie pisze!
A żeby było ciekawiej, to w pkt. 5 pisze nie o minutach, nie o
pakietach, ale o usługach!
Gdyby spór trafił czy to do s˘du powszechnego, czy też do s˘du
konsumenckiego przy UOKiK, to Play byłby bez szans przy takich
sformułowaniach regulaminu!
Ale takie s˘ skutki, gdy za pisanie regulaminów bior˘ siý ludzie, którzy
z literatur˘ polsk˘ zapoznawali siý za po÷rednictwem bryków!
I bynajmniej nie dotyczy to wył˘cznie Playa!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-23 20:39:24
Autor: Grzexs
Pakiety minut w Play - pytanie
Wiýc cytujý:
"8. Minuty przyznane w ramach usługi Ľ100 minut do Play i na stacjonarne
w Play Freshľ ważne s˘ 30 dni od dnia ich przyznania."

Gdzie tu pisze, że PAKIET jest ważny 30 dni?

Gwoli poprawno÷ci - oczywi÷cie chciałe÷ napisaĺ "gdzie tu jest napisane, że..."

Pisze tylko o minutach, a minuty zostały wykorzystane i ich nie ma!
Gdzie pisze, że pakiet jest ważny także po wykorzystaniu minut zawartych
w pakiecie?
Też nie pisze!

Tu też kolega stanowczo powinien użyĺ strony biernej. 3 razy.

A żeby było ciekawiej, to w pkt. 5 pisze nie o minutach, nie o
pakietach, ale o usługach!
[...]
Ale takie s˘ skutki, gdy za pisanie regulaminów bior˘ siý ludzie, którzy
z literatur˘ polsk˘ zapoznawali siý za po÷rednictwem bryków!
I bynajmniej nie dotyczy to wył˘cznie Playa!

Także uważam, że ten regulamin jest napisany niejasno i tak do końca nie wiadomo, "co autor chciał powiedzieĺ". Zobaczymy co siý býdzie działo, jak 30 dni minie. I także uważam, że umiejýtno÷ĺ poprawnego pisania w narodzie podupada, ale to jest zupełnie inny temat i nie na t˘ grupý.

Grzexs

Data: 2009-03-23 18:54:12
Autor: tl
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gq7nu8$ogm$2nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:35:51 +0100, wiatrak napisał(a):

Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy
wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija  po 30dniach
od aktywacji.

Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

Wczytałem się w regulamin i stwierdzam, że ulegliśmy "projekcji"
znanego sposobu nazywania czegoś co oferowali operatorzy do
tej pory na coś co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
przedłużamy USŁUGĘ w ramach której możemy skorzystać (lub nie)
z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Usługa jest
odnawialna (odnawiana?) co 30 dni. Ekwilibrystyka słowna ale też
jakieś zabezpieczenie prawne operatora. Mozemy AKTYWOWAC (nie kupić pakiet !)
3 usługi jednocześnie z przydzielonymi do tych usług 3x100. minut. I tyle.
Ja nie widzę tu znamion oszustwa tylko zbyt szybkie czytanie i projekcję znanych
do tej pory form rozliczania.
Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformułowań regulaminu wnioskuję
że usługa jest automatycznie odnawiana o ile są na koncie środki pozwalające
na odnowienie. JAK WYŁĄCZYĆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
Jak zmniejszyć ilość aktywowanych wcześniej usług?

tl

Data: 2009-03-23 20:40:56
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:54:12 +0100, tl napisał(a):

Wczytałem się w regulamin i stwierdzam, że ulegliśmy "projekcji"
znanego sposobu nazywania czegoś co oferowali operatorzy do
tej pory na coś co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
przedłużamy USŁUGĘ w ramach której możemy skorzystać (lub nie)
z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Usługa jest
odnawialna (odnawiana?) co 30 dni.

Przeczytałem ten regulamin jeszcze raz i muszę Ci przyznać 100% racji!
Najlepsze jest to, że ten temat jest wałkowany już od 3 tygodni, setki
ludzi napisało tysiące komentarzy na temat nowej oferty Playa, ofertę
przedstawiały wszystkie portale tematyczne, a nikt nie wpadł na to, o co
w tej ofercie faktycznie chodzi!
Gratuluje przenikliwości :)

Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformułowań regulaminu wnioskuję
że usługa jest automatycznie odnawiana o ile są na koncie środki pozwalające
na odnowienie. JAK WYŁĄCZYĆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
Jak zmniejszyć ilość aktywowanych wcześniej usług?

Ci, którzy aktywowali więcej niż jedna usługę, faktycznie mają teraz
problem!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-25 16:55:25
Autor: Tony
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:54:12 +0100, tl napisał(a):

UÂżytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisaÂł w wiadomoÂści news:gq7nu8$ogm$2nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:35:51 +0100, wiatrak napisaÂł(a):

Tu jest "puÂłapka". Wykupiony pakiet jest waÂżny 30 dni, bez wzglĂŞdu na to czy
wydzwoniÂłeÂś z niego minuty, czy nie. Jego okres waÂżnoÂści mija  po 30dniach
od aktywacji.

PeÂłna zgoda, Âże to jest puÂłapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
U mnie Play ma za to juÂż pierwszego minusa, bo oszustĂłw nie znoszĂŞ.

WczytaÂłem siĂŞ w regulamin i stwierdzam, Âże ulegliÂśmy "projekcji"
znanego sposobu nazywania czegoÂś co oferowali operatorzy do
tej pory na coÂś co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
przed³u¿amy US£UGÊ w ramach której mo¿emy skorzystaæ (lub nie)
z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. UsÂługa jest
odnawialna (odnawiana?) co 30 dni. Ekwilibrystyka sÂłowna ale teÂż
jakieÂś zabezpieczenie prawne operatora. Mozemy AKTYWOWAC (nie kupiĂŚ pakiet !)
3 usÂługi jednoczeÂśnie z przydzielonymi do tych usÂług 3x100. minut. I tyle.
Ja nie widzĂŞ tu znamion oszustwa tylko zbyt szybkie czytanie i projekcjĂŞ znanych
do tej pory form rozliczania.
Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformuÂłowaĂą regulaminu wnioskujĂŞ
Âże usÂługa jest automatycznie odnawiana o ile sÂą na koncie Âśrodki pozwalajÂące
na odnowienie. JAK WY£¡CZYÆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
Jak zmniejszyÌ iloœÌ aktywowanych wczeœniej us³ug?

Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet. Kupić pakiet
to powiedzenie potoczne.

Nie da się tego wyłączyć, bo samo się wyłączy po 30 dniach, a nie można
mieć więcej niż 3 jednocześnie, czyli nie można przegadać więcej niż 300
minut po 5 groszy w sieci w ciągu 30 dni.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 23:14:03
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:55:25 +0100, Tony napisał(a):

Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet.

Nigdzie nie ma mowy o aktywacji PAKIETU!
Jest napisane o aktywacji USŁUGI,a to coś całkiem innego!
Ponadto zwracam uwagę na punkt 4. mówiący wyraźnie o opłacie
MIESIĘCZNEJ(!), oraz pkt. 11, mówiący że opłata 5 zł jest KAŻDORAZOWO
automatycznie pobierana z konta użytkownika.
Natomiast wątpliwości nie budzi jeden fakt, a mianowicie to, iż firma
Play włożyła duży wysiłek w pracę na tym regulaminem, by był on możliwie
niejednoznaczny.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-26 13:01:32
Autor: Tony
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:14:03 +0100, Chris napisał(a):

Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:55:25 +0100, Tony napisał(a):

Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet.

Nigdzie nie ma mowy o aktywacji PAKIETU!
Jest napisane o aktywacji USŁUGI,a to coś całkiem innego!
Ponadto zwracam uwagę na punkt 4. mówiący wyraźnie o opłacie
MIESIĘCZNEJ(!), oraz pkt. 11, mówiący że opłata 5 zł jest KAŻDORAZOWO
automatycznie pobierana z konta użytkownika.
Natomiast wątpliwości nie budzi jeden fakt, a mianowicie to, iż firma
Play włożyła duży wysiłek w pracę na tym regulaminem, by był on możliwie
niejednoznaczny.

Dla mnie słowem-kluczem jest każdorazowo, czyli za każdym razem, gdy
aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego
przedłużenia, to kwestie nazewnictwa. A słowo miesięczej w punkcie 4 moim
zdaniem jest nadgorliwością.

Dodatkowo to byłby pierwszy podobny regulamin, z tych, które czytałem,
gdzie nie jest napisane wprost, że usługa sama się odnawia.

Mogę się założyć (ale głowy czy ręki nie dam), że Wasze rozumowanie jest
bliższe teorii spisku, niż temu, co wynika z regulaminu, chociażby właśnie
dlatego, że nie ma w regulaminie mowy o deaktywacji usługi.

Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 15:38:15
Autor: tl
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1rq78nejsop16$.1gbb5wehvgh71.dlg40tude.net...


aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego

A jednak występuje słowo " pakiet" . Oj przepisywali na szybko z czegoś :)



Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

Na blogu rzecznik wyjaśnił : " pakiet 100 minut nie jest odnawialny i nie można go dezaktywować jak już klient za ten oto pakiet zapłacił.

Jeśli więc klient włączył pakiet 100 minut na 30 dni za 5 zł to może z niego korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

Przejrzałem regulamin i nie znalazłam tam punktu, w którym napisaliśmy iż usługa jest odnawialna.. "

Data: 2009-03-26 15:59:07
Autor: Tomek
Pakiety minut w Play - pytanie
tl pisze:
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1rq78nejsop16$.1gbb5wehvgh71.dlg40tude.net...

aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego

A jednak występuje słowo " pakiet" . Oj przepisywali na szybko z czegoś :)


Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

Na blogu rzecznik wyjaśnił : " pakiet 100 minut nie jest odnawialny i nie można go dezaktywować jak już klient za ten oto pakiet zapłacił.

Jeśli więc klient włączył pakiet 100 minut na 30 dni za 5 zł to może z niego korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

Przejrzałem regulamin i nie znalazłam tam punktu, w którym napisaliśmy iż usługa jest odnawialna.. "


podaj linka gdzie to wyczytałeś
az

Data: 2009-03-26 16:07:57
Autor: tl
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gqg57r$l4q$1news3.onet...


Na blogu rzecznik wyjaśnił : " pakiet 100 minut nie jest odnawialny i nie można go dezaktywować jak już klient za ten oto pakiet zapłacił.

Jeśli więc klient włączył pakiet 100 minut na 30 dni za 5 zł to może z niego korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

Przejrzałem regulamin i nie znalazłam tam punktu, w którym napisaliśmy iż usługa jest odnawialna.. "


podaj linka gdzie to wyczytałeś

http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/147399/na+ryby.html

Data: 2009-03-26 22:52:37
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Thu, 26 Mar 2009 15:38:15 +0100, tl napisał(a):

Na blogu rzecznik wyjaśnił : " pakiet 100 minut nie jest odnawialny i nie można go dezaktywować jak już klient za ten oto pakiet zapłacił.

Jeśli więc klient włączył pakiet 100 minut na 30 dni za 5 zł to może z niego korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

W takim razie wygląda na to, że ten regulamin był pisany przez kogoś po
mooocnym przepiciu. Bo o ile najwięcej sensu miał on jeszcze przy
założeniu, że następne pakiety będą w kolejnych miesiącach automatycznie
aktywowane, to jeśli taką ewentualność odrzucimy, to jego sensowność
staje się mocno dyskusyjna, a podstawy do odmowy uruchomienia czwartego
pakietu już w ogóle w nim nie ma.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-27 09:13:45
Autor: tl
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gqgtnu$k7h$1atlantis.news.neostrada.pl...

W takim razie wygląda na to, że ten regulamin był pisany przez kogoś po
mooocnym przepiciu.

Zaryzykowałbym twierdzenie, że było to nagłe przyspieszenie na wieść
o ruchu w simplusie. Coś przepisali z czegoś i nie było kiedy dokladnie
przeczytać co spłodzili. Reasumując mnie ta interpretacja jak najbardziej
odpowiada :). W sumie wystarczy mi jeden pakiet na 30 dni. Następny
kupię kiedy będę chcial nie zmuszany przez nikogo, i nie przez zapomnienie ;)

tl

Data: 2009-03-27 09:38:40
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:13:45 +0100, tl napisał(a):

Reasumując mnie ta interpretacja jak najbardziej
odpowiada :). W sumie wystarczy mi jeden pakiet na 30 dni. Następny
kupię kiedy będę chcial nie zmuszany przez nikogo, i nie przez zapomnienie ;)

Oczywiście, chyba każdemu z nas taka interpretacja odpowiada :)
Do pełni szczęścia brakuje tylko, żeby się okazało, że fałszywą była
również informacja o tym, iż minuty "do wszystkich sieci" są konsumowane
przed pakietem "100 minut do Play".

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-28 09:32:34
Autor: osiek
Pakiety minut w Play - pytanie
Chris pisze:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:13:45 +0100, tl napisał(a):

Reasumując mnie ta interpretacja jak najbardziej
odpowiada :). W sumie wystarczy mi jeden pakiet na 30 dni. Następny
kupię kiedy będę chcial nie zmuszany przez nikogo, i nie przez zapomnienie ;)

Oczywiście, chyba każdemu z nas taka interpretacja odpowiada :)


no właśnie niekoniecznie taka interpretacja byłaby korzystna dla wszystkich ;)

jeśli by się pakiet odnawiał z automatu do rodziny powedrowałyby startery naładować za 50pln aktywować jeden pakiet i na 10 miesięcy telefon praktycznie bezobsługowy z mojej strony a zapewniający stały i tani kontakt w rodzinie ;) a tak to trzeba by aktywować pakiety ręcznie (da się zdalnie? czy trzeba z telefonu?)

I jeszcze jedno pytanie ale to już pewnie sprawdzone przez praktyków:
Jaka jest prawdziwa ważność minut za przychodzące? W regulaminie jest 30 dni. Ale czy każda minuta ma swoją wartość czy tak jak z doładowaniami każda otrymana minuta wydłuża okres ważnośći tych minut o 30 dni. Chodzi mi o sytuację kiedy powiedzmy 5 kwietnia odbierzemy godzinną rozmowę za co dostaniemy 30 minut ważnych 30 dni czyli do 5 maja. Jeśli 1 maja odbierzemy kolejną godzinną rozmowę za co otrzymamy kolejne 30 minut to czy 6 maja będzie 60 minut czy tylko 30 o ile nie było przeprowadzonych rozmów wychodzących

pozdrawiam

Data: 2009-03-26 08:57:01
Autor:
Pakiety minut w Play - pytanie
wiatrak napisał(a):
Następny
będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji pierwszego z nich.

Następny czyli który? I tu wg mnie Play zaniedbał! Bo rozumiem sytuację kiedy ktoś co miesiąc ładuje sobie 3 pakiety od razu i część. Spokój. Ale gdy nie i robi to sobie na bieżąco, to skąd ma wiedzieć ile jeszcze ma możliwość wykupienia pakietów do tej daty jakiej ma w informacji sms? Powinni to tam ująć. Oczywiście może zarejestrować kartę i dzwonić sobie do hotline i płacić złotówkę za każdym razem, może też zaglądać na stronę www i swoje konto, to i tak dobrze że nie trzeba chodzić osobiście do dealera.

Pzdr, Piotr M

--


Data: 2009-03-26 08:57:10
Autor: Piotr M
Pakiety minut w Play - pytanie
wiatrak napisał(a):
Następny
będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji pierwszego z nich.

Następny czyli który? I tu wg mnie Play zaniedbał! Bo rozumiem sytuację kiedy ktoś co miesiąc ładuje sobie 3 pakiety od razu i część. Spokój. Ale gdy nie i robi to sobie na bieżąco, to skąd ma wiedzieć ile jeszcze ma możliwość wykupienia pakietów do tej daty jakiej ma w informacji sms? Powinni to tam ująć. Oczywiście może zarejestrować kartę i dzwonić sobie do hotline i płacić złotówkę za każdym razem, może też zaglądać na stronę www i swoje konto, to i tak dobrze że nie trzeba chodzić osobiście do dealera.

Pzdr, Piotr M

--


Data: 2009-03-22 20:39:03
Autor: osiek
Pakiety minut w Play - pytanie
Valdi.Pavlack pisze:
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.
Czy w związku z tym mam rozumieć, że jestem ograniczony do 3 pakietów na
okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście
godzin ;)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc jak chcesz kupić czwarty?

Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość. Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

Data: 2009-03-22 21:06:20
Autor: wiatrak
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq648d$goq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Valdi.Pavlack pisze:
Witam.

Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość. Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

Musisz samodzielnie włączyć pakiet. Nic sie nie włącza automatycznie.

wiatrak

Data: 2009-03-22 21:44:28
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety minut w Play - pytanie
"osiek" news:gq648d$goq$1atlantis.news.neostrada.pl

przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
jak chcesz kupić czwarty?

Myślałem (jak widać źle), że zakup pakietu w play'u jest możliwy w podobny
sposób jak miało to miejsce w starym mix plusie, tj. wygadałeś dany pakiet i
od razu mogłeś nabyć kolejny.

Data: 2009-03-23 11:13:20
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:39:03 +0100, osiek napisał(a):

przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc jak chcesz kupić czwarty?

A możesz zacytować ten fragment regulaminu, który mówi, że PAKIET ma
termin ważności 30 dni?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-23 12:18:15
Autor: tl
Pakiety minut w Play - pytanie

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gq7nu7$ogm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:39:03 +0100, osiek napisał(a):

przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
jak chcesz kupić czwarty?

A możesz zacytować ten fragment regulaminu, który mówi, że PAKIET ma
termin ważności 30 dni?

Hmm, a ja mam pytanie - z którego zapisu regulaminu wynika, że po 30 dniach "zostanie przydzielony" czwarty i następne pakiety?

tl

Data: 2009-03-23 17:03:24
Autor: Chris
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:18:15 +0100, tl napisał(a):

A możesz zacytować ten fragment regulaminu, który mówi, że PAKIET ma
termin ważności 30 dni?

Hmm, a ja mam pytanie - z którego zapisu regulaminu wynika, że po 30 dniach "zostanie przydzielony" czwarty i następne pakiety?

Wynika to z braku zapisu mówiącego, że mogą być tylko 3 PAKIETY.
"Pakiety", "usługi" oraz "minuty", to są trzy całkiem różne rzeczowniki
i każdy z nich oznacza co innego!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-03-23 13:24:00
Autor: Tony
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:39:03 +0100, osiek napisał(a):

Valdi.Pavlack pisze:
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.
Czy w związku z tym mam rozumieć, że jestem ograniczony do 3 pakietów na
okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście
godzin ;)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc jak chcesz kupić czwarty?

Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość. Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

Na tym polega cały interes operatora (za jednym wspomnianym wyjątkiem
potwierdzającym regułę), że zapomina się o przedłużeniu pakietu bądź się go
nie wykorzysta w całości.

Trzeba się z tym liczyć, gdyby miało być prosto, to w promocji byłyby
ciągłe połączenia do Play i na stacjonarne po 5 groszy i już.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-23 00:10:45
Autor: dżozef
Pakiety minut w Play - pytanie
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gq61oc$18j$1news.interia.pl...
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.

No i prawidlowo!
300 minut miesiecznie wiekszosci wystarczy.
Inaczej zaraz by sie znalezli tacy co by chcieli wsadzic karte do bramki i kierowac przez nia ruch do play.
A tak dupa :)

dżozef

Data: 2009-03-23 13:31:10
Autor: Tony
Pakiety minut w Play - pytanie
Dnia Mon, 23 Mar 2009 00:10:45 +0100, dżozef napisał(a):

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gq61oc$18j$1news.interia.pl...
Witam.
Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.

No i prawidlowo!
300 minut miesiecznie wiekszosci wystarczy.
Inaczej zaraz by sie znalezli tacy co by chcieli wsadzic karte do bramki i kierowac przez nia ruch do play.
A tak dupa :)

Można kupić 24 karty i zmieniać je codziennie (w dni robocze) w bramce,
chwilę przed zmianą aktyrując trzy pakiety.

Fakt, nieco uciążliwe. Ale wiedząc, że do Play jest generalnie drożej, może
się to opłacić. Wtedy dalej nie będzie się opłacało odbierać połączeń z
Panoramy Firm mając Play Fresh, bo nie będzie to dawało darmowych minut :]

Pozdrawiam
Tony

Pakiety minut w Play - pytanie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona