Data: 2009-08-07 12:07:05 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Pakiety w PLAY - awaria? | |
Witam.
Czy u szanownego grona też występują problemy z zakupem pakietu 100 minut do PLAY oraz na stacjonarne? Zleciłem zakupienie pakietu około godz. 9. Do teraz pakiet jest nieaktywny... Dodam, że standardowo zawsze pakiet był aktywowany do max. 20 minut od momentu zlecenia zakupu. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-08-07 13:09:10 | |
Autor: Piotr M | |
Pakiety w PLAY - awaria? | |
Valdi.Pavlack pisze:
Dodam, że standardowo zawsze pakiet był aktywowany do max. 20 To u nie ma na to reguły, właściwie od zawsze. Raz też 20min, raz pół dnia a raz wcale. Te wcale to zdarzyło się ze 2-3 razy. Raz przez to nabiłem sobie podwójnie. Na pewno mają to niedopracowane. W TT i Simplusie pamiętam że aktywacja pakietów chodziła jak burza. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2009-08-07 13:34:37 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Pakiety w PLAY - awaria? | |
"Piotr M" news:h5h20n$4bd$1news.onet.pl
To u nie ma na to reguły, właściwie od zawsze. Raz też 20min, raz pół Uff. Mi w końcu aktywowali po kilku dobrych godzinach oczekiwania :) Na pewno mają to niedopracowane. W TT i To prawda :) Liczę jednak, że czas aktywacji pakietów w PF to bolączka wieku dziecięcego i prędzej bądź później jakoś się z tym uporają |
|
Data: 2009-08-07 14:00:55 | |
Autor: SDD | |
Pakiety w PLAY - awaria? | |
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h5h2bn$pqi$1news.interia.pl... To prawda :) Liczę jednak, że czas aktywacji pakietów w PF to bolączka wieku Musisz jednak pamietac, ze oficjalnie jest to "do 24 godzin". To, ze przewazniejest to kilkanasci eminut, to sie trzeba tylko cieszyc, ale nie mozna wymagac! Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-07 14:19:49 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Pakiety w PLAY - awaria? | |
"SDD" news:h5h51o$c2l$1news.onet.pl
Musisz jednak pamietac, ze oficjalnie jest to "do 24 godzin".ale nie mozna wymagac! :) Ma się rozumieć :) |
|