Pakiety w PLAY - awaria?

Data: 2009-08-07 12:07:05
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety w PLAY - awaria?
Witam.
Czy u szanownego grona też występują problemy z zakupem pakietu 100 minut do
PLAY oraz na stacjonarne?
Zleciłem zakupienie pakietu około godz. 9. Do teraz pakiet jest
nieaktywny... Dodam, że standardowo zawsze pakiet był aktywowany do max. 20
minut od momentu zlecenia zakupu.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-07 13:09:10
Autor: Piotr M
Pakiety w PLAY - awaria?
Valdi.Pavlack pisze:

Dodam, że standardowo zawsze pakiet był aktywowany do max. 20
minut od momentu zlecenia zakupu.

To u nie ma na to reguły, właściwie od zawsze. Raz też 20min, raz pół dnia a raz wcale. Te wcale to zdarzyło się ze 2-3 razy. Raz przez to nabiłem sobie podwójnie. Na pewno mają to niedopracowane. W TT i Simplusie pamiętam że aktywacja pakietów chodziła jak burza.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-07 13:34:37
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety w PLAY - awaria?
"Piotr M" news:h5h20n$4bd$1news.onet.pl

To u nie ma na to reguły, właściwie od zawsze. Raz też 20min, raz pół
dnia a raz wcale. Te wcale to zdarzyło się ze 2-3 razy. Raz przez to
nabiłem sobie podwójnie.

Uff. Mi w końcu aktywowali po kilku dobrych godzinach oczekiwania :)

Na pewno mają to niedopracowane. W TT i
Simplusie pamiętam że aktywacja pakietów chodziła jak burza.

To prawda :) Liczę jednak, że czas aktywacji pakietów w PF to bolączka wieku
dziecięcego i prędzej bądź później jakoś się z tym uporają

Data: 2009-08-07 14:00:55
Autor: SDD
Pakiety w PLAY - awaria?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h5h2bn$pqi$1news.interia.pl...

To prawda :) Liczę jednak, że czas aktywacji pakietów w PF to bolączka wieku
dziecięcego i prędzej bądź później jakoś się z tym uporają

Musisz jednak pamietac, ze oficjalnie jest to "do 24 godzin".
To, ze przewazniejest to kilkanasci eminut, to sie trzeba tylko cieszyc, ale nie mozna wymagac!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-07 14:19:49
Autor: Valdi.Pavlack
Pakiety w PLAY - awaria?
"SDD" news:h5h51o$c2l$1news.onet.pl

Musisz jednak pamietac, ze oficjalnie jest to "do 24 godzin".
To, ze przewazniejest to kilkanasci eminut, to sie trzeba tylko cieszyc,
ale
nie mozna wymagac!

:) Ma się rozumieć :)

Pakiety w PLAY - awaria?